Svårt Ricrob fan, kanske någon nyare Jaguar ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Saab 95?Scaramanga skrev:Vad är detta för bil och klocka?
![]()
DW6900MS skrev:Stör mig som f-n att jag inte knäcker det. Misstänker att det är en bil från efter 2010. Bilar mellan -90 och -10 brukar jag ta.Ricrob skrev:Ingen rätt på min än.
Så hjälp oss![]()
DW6900MS skrev:Saab 95?Scaramanga skrev:Vad är detta för bil och klocka?
![]()
Scaramanga skrev:DW6900MS skrev:Saab 95?Scaramanga skrev:Vad är detta för bil och klocka?
Nope!
Knät skrev:Scaramanga skrev:DW6900MS skrev:Saab 95?Scaramanga skrev:Vad är detta för bil och klocka?
Nope!
Squale och Octavia..
Knät skrev:Trodde direkt Q7 men det stämde inte riktigt.. Kollade syrran Touareg.. Spot on!
Scaramanga skrev:Knät skrev:Scaramanga skrev:DW6900MS skrev:Saab 95?Scaramanga skrev:Vad är detta för bil och klocka?
Nope!
Squale och Octavia..
Haha, nån har läst gamla trådar
?
Zed skrev:
kalle skrev:Klarar ni denna ?Liten teaser om vilket märke
![]()
![]()
Ricrob skrev:Hittade den i arkivet och ja, såklart är det en klocka i paketet! Omega PO XL vill jag minnas..?
Mykeys skrev:Denna då? Problemet är att jag inte själv vet vad modellen heter...![]()
CaptainOats skrev:Ricrob skrev:Hittade den i arkivet och ja, såklart är det en klocka i paketet! Omega PO XL vill jag minnas..?
Pegga ? 307 .308 ?
Ricrob skrev:kalle skrev:Klarar ni denna ?Liten teaser om vilket märke
![]()
![]()
Volvo 940
kalle skrev:Mykeys skrev:Denna då? Problemet är att jag inte själv vet vad modellen heter...![]()
Ferrari 458?![]()
Mykeys skrev:Denna då? Problemet är att jag inte själv vet vad modellen heter...![]()
Ricrob skrev:CaptainOats skrev:Ricrob skrev:Hittade den i arkivet och ja, såklart är det en klocka i paketet! Omega PO XL vill jag minnas..?
Pegga ? 307 .308 ?
Nära...
Målarn skrev:Mykeys skrev:Denna då? Problemet är att jag inte själv vet vad modellen heter...![]()
458 Italia 110%
Mykeys skrev:Målarn skrev:Mykeys skrev:Denna då? Problemet är att jag inte själv vet vad modellen heter...![]()
458 Italia 110%
Perfekt, då vet jag äntligen vad min nästa bil kommer att heta!![]()