Vad sa du att du skulle göra sa du??!! Men va faan!!! ;-)Jag är absolut intresserad, men funderar på att åka upp till Jönköping och se Starcraft 2 finalerna på Dreamhack, ska kolla upp om någon vill följa med mig först.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad sa du att du skulle göra sa du??!! Men va faan!!! ;-)Jag är absolut intresserad, men funderar på att åka upp till Jönköping och se Starcraft 2 finalerna på Dreamhack, ska kolla upp om någon vill följa med mig först.
Det där är ju ingen giltig frånvaro!! Får bli en varning på det kan jag tyckaVad sa du att du skulle göra sa du??!! Men va faan!!! ;-)
Nu börjar det dra ihop sig, Skånepågar!
Tänkte att vi kanske kunde förena nytta med nöje på lördag! Därför föreslår jag att vi kör en tvätt äkta mini-charity-auktion till förmån för BCF. Ta med en klocka eller något klockrelaterat som ligger och dammar i en låda. Eller kör en Gandhi och släng in en dyrgrip om detta inte skulle drabba din privatekonomiVar enda krona går direkt till BCF.
Antingen kör vi det någon gång under öldrickandet då vi är manstarka, eller efter middagen, då alkoholen kan hjälpa till lätta på lädret. Vet inte vilket alternativ som gagnar BCF?
Nå väl, det var bara ett förslag. Jag tar med minst en klocka, ett gäng straps och något annat klockrelaterat.
Ses på lördag!
Jag har visst betalt in 10 kr för mycket till middagen. Skänk dessa direkt till BCF.
Du är alltid välkommen senare på kvällenNi får ha det så trevligt! Själv kommer jag som sagt att sitta med tenta fram tills 2 för att sedan under kvällen titta på DVD:n från Glashütte i min ensamhet
Hoppas det blir fler större GTG:s i framtiden så att jag kan delta...![]()
Vadfaaaen, hur har jag lyckats missa detta? Det är inte möjligt att haka på på Bergströms och sen öl (fastän man är för sen)?
Kör dubbelpipigtSka man dyka upp med en eller två klockor?
Kan bli svårt med Bergströmsbiten. De satte gränsen på runt 20 och vi är redan 25men en öl därefter ska väl gå galant
blir säkert trevligt det också
Äh, det löser sig väl... Typ. Man får väl känna av lite, gå ut och ta lite luft om det blir för crowded?
Antar det. Som sagt så är det värsta som kan hända är att vi får gå i två omgångar vilket inte är så besvärligt.
Är nog lugnt för Sandkvist att dyka upp![]()
Tur jag inte anmälde mig. Gjorde misstaget att styrketräna för första gången på flera år igår och har träningsverk i hela ryggen som känns värre än ryggskott.
Ligger skönt här hemma, hoppas ni får roligt i Malmö.
Slänger du av Explorern i höjd med Lund?.....Snart dags att fixa till sig och ta tåget till Malmö....det blir dubbelpipigt för mig.
Slänger du av Explorern i höjd med Lund?.....