• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora och radiostyrda tråden!

Kallt men kul. Lågsniff i puder.
1000007665.jpg
1000007666.jpg
1000007667.jpg

Kul tråd! Precis lagt en beställning på varsin bil åt mig och grabben. Blev två såna här, va på rea häromdagen så kostade 1139st. Ser jäkligt skoj ut, har inte kört RC-bil på 30 år så är oerhört pepp 😄

Väldigt imponerad av bilarna, går som små spjut och verkar tåla vad som helst. Jag kan vara mer pepp än sonen 😄 originalbatteriet va lite klent och ger max 15 min körtid, så skaffade två extra batterier från Amazon med lite mer krut i så de räcker nog en 35-40 minuter iallafall. Man kan även köra med 3s batteri som ska ge en topphastighet på cirka 60 km/h men det har jag svårt att se att det skulle vara körbart ens en ggn på en sån liten bil, 40-45 km/h räcker och blir över känner jag och grabben tycker oftast det är roligare att köra på läget som ger 70% effekt vilket gör det lite mer kontrollbart.
15673.jpg
15667.jpg
15660.jpg

Tillbaka
Topp