Tack. Det är första generationens AT 2504.50.Veldig fin. Hva er ref. nr. på den der?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Det är första generationens AT 2504.50.Veldig fin. Hva er ref. nr. på den der?
Inte ovanligt tyvärr. Det är värt att köpa nya bandstift, helst OEM, i exakt rätt dimensioner. Närmsta Omega servicecenter kan beställa rätt sort åt dig. Ibland hjälper det, ibland inte. Finns många trådar om detta fenomen på diverse forum. Konsensus verkar vara att det ligger inom Omegas felmarginaler. Det gäller att ha tur är min personliga erfarenhet.Är det normalt att armbandet "glappar" på detta vis som i videon?
Jag fick precis tillbaka min klocka från justering hos återförsäljaren och jag kan nu inte minnas om det var såhär förut eller inte...
Sjukt fin den där.Första generationen är underskattad med sin enkelhet och tunnhet.
![]()
Tack! Håller med dig.Sjukt fin den där.
Håller med! Är det 39an?Första generationen är underskattad med sin enkelhet och tunnhet.
![]()
36:anHåller med! Är det 39an?
Gör sig fint på en solbränd arm!Postar den här extremt vackra versionen som jag provade i Bangkok för drygt en vecka sen. Favoriten var denna på 41mm och gummi. (Lite dyrare än på länk men då har den här även keramisk glasring)![]()