Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser trevlig ut! Indexen och månfasen gör mycket för tavlans utseendeAlltid trevligt med ett paket när man kommer hem från solsemestern
![]()
Sneglat på dom förut och när denna kom så kunde jag inte hålla mig
![]()
Ja nu vet ni nog…
![]()
![]()
Trevlig upplevelse att öppna, snyggt förpackad
![]()
Första intrycket, grymt bra! Känns oerhört prisvärd måste jag säga
![]()
![]()
![]()
(slängde på ett nytt band direkt, gillar att spara på originalet, har också beställt meshlänken, kommer förhoppningsvis i veckan)
Ska bli kul att lära känna denna trevliga skapelse![]()
Grattis, fin rackare, 310.30.42.50.04.001?Ångest över att börja jobba på Måndag, behöver lite positiv energi så det blev en paketöppning.
![]()
![]()
![]()
![]()
Det blev en vit Speedy.
Har sneglat ett tag på denna och nu kunde jag inte låta bli längre.
GrattisÅngest över att börja jobba på Måndag, behöver lite positiv energi så det blev en paketöppning.
![]()
![]()
![]()
![]()
Det blev en vit Speedy.
Har sneglat ett tag på denna och nu kunde jag inte låta bli längre.
Tillfälliga upphävanden av köpstopp är alltid okej och sånt som händer. Det gäller bara att lyckas tajma den sloten med den rätta klockan. Och nu lyckades du ju, så det är bara att gratulera!Hade gett mig själv köpstopp men det gick åt helvete när denna blev tillgänglig.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
G-shock DW-6900 subtract by Ed Sheeran for Hodinkee
Ett litet paket med stor betydelse.
![]()
Hade letat lite efter ett original rem till min Aquastar och fann den slutligen. Som Fylking skulle ropat, Ӏntligenstort
Stort grattisEtt litet paket med stor betydelse.
![]()
Hade letat lite efter ett original rem till min Aquastar och fann den slutligen. Som Fylking skulle ropat, ”Äntligen!”.
Intressant färg kombination på länken det svarta.Hade gett mig själv köpstopp men det gick åt helvete när denna blev tillgänglig.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
G-shock DW-6900 subtract by Ed Sheeran for Hodinkee
Passade FintLåg ett litet paket i lådan vid hemkomstDock ingen klocka, utan ”enbart” länk till nyförvärvet
![]()
![]()
![]()
![]()
Snyggt packat
![]()
![]()
Blev galet bra i mina ögon![]()
Blev inköp på @ERIKSON URHANDEL idag. Alltid lika trevligt.I denna tråd postar vi våra paketöppningar och nyinköp.
Inga krav på ambitionsnivå, bara en stor härlig bild- och gratulationsfest!
(se även https://klocksnack.se/threads/paketöppningstrådar-förändringar-på-ks.22203/ )
Fire away!
Endast 6 dagar wow!Paketöppning på jobbet idag. Min första beställning från Gnomon. 6 dagar från Singapore.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Endast 6 dagar wow!
Dyr frakt?