Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Phorzheim 25-06-06
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Men hallå där, så här kan du ju inte göra mot oss!Var sak har sin tid. Får öva på att hålla emot.
![]()
![]()
Wait and see!Men hallå där, så här kan du ju inte göra mot oss!![]()
Nu så är dagsverket avstökat.Men hallå där, så här kan du ju inte göra mot oss!![]()
Baksidan är riktigt läcker måste jag sägaDet kom ett paket från Malaysia
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En bonus, eller kanske skälet till att jag bestämde mig för denna. Hade jag köpt den ny hade jag nog inte haft råd att välja versionen med extra handarbete på baksidan.Baksidan är riktigt läcker måste jag säga![]()
Gillar! Grattis!Fick e-mailet..
![]()
Välkänd box för forumet.
Och här har vi:
![]()
Ah, jag vet: Fel proportioner, fel storlek och fel tavla. För vissa t.o.m. fel bezel och fel armband.. Men det blev rätt för mig, tycker jag.
Obligatoriskt handledsskott:
![]()
Tack!!Gillar! Grattis!![]()
![]()
Vilket uppköp! Grattis!Letat några månader efter rätt dinka, gjorde en köpesannons här på KS och precis då dök rätt objekt upp på C24 från välrenommerad handlare i Italien2005 års 16570 med SEL, no lug holes, no rehaut, dock watch only men i ett superfint skick.
![]()
![]()
![]()
![]()
Blått är flått!Vilket uppköp! Grattis!
Själv packade jag upp @kniffs gamla.
Riktigt exemplariskt förpackat.
Riktigt fin faktiskt. Framför allt för priset. Får se om den får stanna eller ej.Jag har ju så många blåa klockor.
Dykare = Panerai.Blått är flått!Fnular redan på vad det skulle kunna bli för ny dykare
HQn är fin men kände mig bara färdig med den, sådär som man gör ibland.