CbbLe
Basic
Vann ebay auktion på 1600kr ink fraktvad fick du ge för en sån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vann ebay auktion på 1600kr ink fraktvad fick du ge för en sån?
inom eu? pröjsar du inte annars tullavgifter och moms om du köper utanför?Vann ebay auktion på 1600kr ink frakt
Ja det gör man. Men det här var ifrån england. Köper du från icke-eu land så tillkommer det även tull osvinom eu? pröjsar du inte annars tullavgifter och moms om du köper utanför?
Riktigt cleant!Hej, idag kom det ett paket.
Lite lättare att gissa nu?
Och inne lådan fanns ytterligare en låda... Som jag snabbt öppnade.
Lite skyddsplast sitter kvar... ser jag nu
/j
Snyggt! Från tyskland? Via C24?Efter några veckors fundering och letande efter rätt ex så klickade jag tillslut hem en klocka jag länge suktat efter från Tyskland.. Rolex givetvis!
Fullset med inner- och ytterbox.
Vilken modell kan det vara? (för er som missade broschyren ovan, hehe)
Blev en fin 16610 från 1992. Kul.
Sen sist men inte minst en wrist shot också.
DAMN SON :dGILLAR STARKT
Shit vad det roterar!!! Grattis till båda nykomlingarna! Inte illa!Idag kom då paketet från Rob. Blir min andra av denna modell. Ångrade att jag sålde min förra men nu jäklar har jag en av de bästa dykarna igen.
Tack @ROB-1832 för som vanlit suverän service och trevligt bemötande.
Stort grattis! Den tavlan är något alldeles extra!Första riktiga paketöppningen från mig! Helgen började tidigt denna vecka! I fredags var det dags för en tripp till hufvudstaden för F2F med en trevlig forummedlem (lite bökigare när man bor norröver tyvärr, men men).
Träffades hos Rob E för att få äktheten bekräftad och armband justerat. Själva affären gjordes sedan upp på annan plats.
Man är ju tvungen att unna sig lite när man ändå håller på.. Någon som känner igen sig?
Smörgåsbord med ett gäng ryssar.. Shnaapps någon?
Nog om det... Nu kommer lite bilder på anledningen till resan..
Grymt nöjd! Omega AT är grymt allround.
Tack! Blir mindre rotation framöver men kanske nåt tillskottShit vad det roterar!!! Grattis till båda nykomlingarna! Inte illa!
Tror jag hörde fåglarna i skogen viska ngt om detTack! Blir mindre rotation framöver men kanske nåt tillskott
Stort grattis!När jag klämde på en klockbroders förra sommaren såg jag inte riktgt grejen med denna modell. Men sakta men säkert har den legat där o mognat till sig. Under en GTG i somras så bestämde jag mig att jag skulle bara ha en.
Det blev en 116520. Klart min bästa stålis hitills
Riktigt snygg, grattis!Första riktiga paketöppningen från mig! Helgen började tidigt denna vecka! I fredags var det dags för en tripp till hufvudstaden för F2F med en trevlig forummedlem (lite bökigare när man bor norröver tyvärr, men men).
Träffades hos Rob E för att få äktheten bekräftad och armband justerat. Själva affären gjordes sedan upp på annan plats.
Man är ju tvungen att unna sig lite när man ändå håller på.. Någon som känner igen sig?
Avslutar med några handledsskott...
Första riktiga paketöppningen från mig! Helgen började tidigt denna vecka! I fredags var det dags för en tripp till hufvudstaden för F2F med en trevlig forummedlem (lite bökigare när man bor norröver tyvärr, men men).
Härlig öppningstråd med bra bilder ! Grattis till uretFörsta riktiga paketöppningen från mig! Helgen började tidigt denna vecka! I fredags var det dags för en tripp till hufvudstaden för F2F med en trevlig forummedlem (lite bökigare när man bor norröver tyvärr, men men).
Snygg klocklåda! Bra början på den där samlingen!Rainer klocklåda ”Unboxing”
Tog lite bilder när jag öppnade mitt paket med Rainers klocklåda strl 6. Jag har också lagt med en bild när jag mäter ”kudden” så ni ser hur stora dom är.
Nu ska den bara fyllas!
TDD broder! Vacker, årgång?Har idag blivit stolt ägare till en vintage Tudor Day-date 7017. Kan inte bjuda på en full paketöppning men dock några vackra bilder..
-69. I ett fantastiskt skick om man betänker att hon besitter en ålder av 45 år.TDD broder! Vacker, årgång?
Härligt, ruskigt snygg i 38mm. Skulle köpa en 69 av gripenbro men den var borta samma dag. Blev en 90a 94500 med låda istället.-69. I ett fantastiskt skick om man betänker att hon besitter en ålder av 45 år.
Kul att få vara en del av denna brödraskara.
Okej. Lustigt, denna är köpt av just gripenbro... Men han har nog haft flera.Härligt, ruskigt snygg i 38mm. Skulle köpa en 69 av gripenbro men den var borta samma dag. Blev en 90a 94500 med låda istället.
Väldigt fin! Gratulerar! Schysst med läderband.Har idag blivit stolt ägare till en vintage Tudor Day-date 7017. Kan inte bjuda på en full paketöppning men dock några vackra bilder..
STORT GRATTIS! Inte bara en tidlös, extremt vacker klocka utan också dagens absolut bästa bilder! Bra där!Sålde min Planet Ocean i torsdags och det har kliat som bara den i fingrarna. Velat mellan ett gäng olika klockor men valet föll sedan på en klocka jag varit sugen på i 2-3 år till och från.
Så, det blev en sväng förbi Luxury Watches på Grev Turegatan idag.
Fördel med att handla fysiskt: fick en mycket god köpupplevelse över en Espresso på Roger på LW.
Nackdel: Man har ingen anledning till att febrilt uppdatera FedEx-appen och slita sönder ett paket som en femåring på julafton