Grattis! Mycket snyggt!Fyller man jämnt är det OK att köpa ny klocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Mycket snyggt!Fyller man jämnt är det OK att köpa ny klocka
Det är regel sen gammalt det!Fyller man jämnt är det OK att köpa ny klocka
Grattis som bara .......,!Fyller man jämnt är det OK att köpa ny klocka
Grattis i dubbel bemärkelse, inte fel något av de!Fyller man jämnt är det OK att köpa ny klocka
Grattis! Extra sweet med plexi.En sista-dagen-på-semestern-present till mig själv från Erikson Urhandel
Sinn 103 med plexi och solid baksida. 41 mm stor med en tjocklek på 12,5 mm. Funkar på måååånga band!
Helt klart rätt val med plexi! Hade det inte varit för att jag har en speedy så hade den där varit min nästa klocka. Men dom hamnar lite för nära varandra.En sista-dagen-på-semestern-present till mig själv från Erikson Urhandel
Sinn 103 med plexi och solid baksida. 41 mm stor med en tjocklek på 12,5 mm. Funkar på måååånga band!
Fyller man jämnt är det OK att köpa ny klocka
Bra jobbat gossar!En sista-dagen-på-semestern-present till mig själv från Erikson Urhandel
Mycket fin. Grattis!
Tack! Det är den.Mycket fin. Grattis!
Absolut ok! Grattis!Fyller man jämnt är det OK att köpa ny klocka
Den där var inte att leka med. Grymt snygg! Grattis.En sista-dagen-på-semestern-present till mig själv från Erikson Urhandel
Snyggt! Grattis!!
Kanonsnygg! Min vånda, när jag väl börjar jaga DJ, skulle nog bestå av valet mellan 36mm o 41mm. Skulle jag kunna vänja mig vid 36mm då jag nu klumpar runt med en 43mm dykare, eller skulle jag föredra 41mm. Var det valet lätt för dig? Storlek på din arm?Min tvåtonare fick lämna. Fantastisk på alla sätt men kände mig aldrig riktigt bekväm i den. Nu rykande färsk stål-DJ 41...
Tack! Hade 36'an en period. Kändes för liten för mig hur fin den än var och fick lämna efter några månader... Har rätt normala handleder och absolut inte grova. Sen är ju jag en person som gillar det senaste så det gör ju inget att nya verket sitter iKanonsnygg! Min vånda, när jag väl börjar jaga DJ, skulle nog bestå av valet mellan 36mm o 41mm. Skulle jag kunna vänja mig vid 36mm då jag nu klumpar runt med en 43mm dykare, eller skulle jag föredra 41mm. Var det valet lätt för dig? Storlek på din arm?
Grattis Adrian, verkligen trevlig och kul att hon äntligen hittade hem.
Dubbel grattis!!Fyller man jämnt är det OK att köpa ny klocka
Tack kompis! Den är hur trevlig som helst, denna kommer stanna länge.Grattis Adrian, verkligen trevlig och kul att hon äntligen hittade hem.
Grattis Ernesto, trevlig semester!En sista-dagen-på-semestern-present till mig själv från Erikson Urhandel
Vart kan man införskaffa detta?
Stiligt, stort grattis!
Tack!!Stiligt, stort grattis!
Klart det är! Grattis och grattis!!Fyller man jämnt är det OK att köpa ny klocka
Grattis!! Gillar att urtavlan är så fri från krusiduller.
Tack!! Det gör jag också.Grattis!! Gillar att urtavlan är så fri från krusiduller.
https://klocksnack.se/threads/klockband-i-canvas-flera-modeller-och-storlekar.72788/Vart kan man införskaffa detta?