Man blir ju fartblind i denna tråden. Hlvt vilka klockor ni slänger upp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För ca 2 veckor sedan dök det upp en klocka jag bara inte kunde låta bli.
Kan inte nog beskriva hur nöjd jag är. Varit på jakt länge efter ett komplett exemplar med rätt dial med mera.
Ni vet när man tittar på klockan och sedan direkt efter måste titta igen för att faktiskt notera tiden. Så är det varje dag numera!
Ska ge er en mer utförlig recension när jag haft den ett par månader. Förhoppningsvis har jag hittat rätt och denna blir en del av den bestående samlingen. För jag måste erkänna, jag byter en hel del.
Rolex 16808.
Jäkla bra fart i den här trådenTack, ska bli kul att se hur denna blir.
Alla klockor är beaters![]()
Kan inte nog beskriva hur nöjd jag är. Varit på jakt länge efter ett komplett exemplar med rätt dial med mera.
Ni vet när man tittar på klockan och sedan direkt efter måste titta igen för att faktiskt notera tiden. Så är det varje dag numera!
Ska ge er en mer utförlig recension när jag haft den ett par månader. Förhoppningsvis har jag hittat rätt och denna blir en del av den bestående samlingen. För jag måste erkänna, jag byter en hel del.
Rolex 16808.
Nytt, i väntan på bättre tider
![]()
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Gött! Glöm inte sistem51 tråden
https://klocksnack.se/threads/sistem51-tråden-fota-din.26820/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rolex 16808.
Stort jävlafetgrattis! Riktigt härligt kit.Det kom ett paket från England idag.
Det kom ett paket från England idag.
![]()
Vacker!
Härligt!! Välkommen till Paneraivärlden :/)Julafton för min del med två paket på samma dag.
Har alltid velat ha en helt vanlig Speedy Pro 3570, så en sådan fick det bli. Andra paketet innehöll en Panerai Luminor Marina PAM005, ett rätt så impulsivt köp då jag först fick upp ögonen för Panerai förra veckan. Har alltid tyckt att de är för stora, och ja de är de väl, men den får hänga med ändå, det är ju kul att testa nytt! Fick med lite schyssta band till pannan vilket alltid är kul =)
![]()
![]()
![]()
![]()
Stort jävlafetgrattis! Riktigt härligt kit.
![]()
Väl-paketerat.
![]()
Gulligt innerpaket.
![]()
Den färgen känns igen.
![]()
Mer bubbelplast.
![]()
Gammalt mögel.
![]()
6534 Date från 1959. Har ursprungligen härdats i Singapore. Kul med originalpapper.
![]()
![]()
![]()
Sliten tavla.
![]()
På armen.
![]()
Roulette date.
![]()
Härligt!! Välkommen till Paneraivärlden :/)
Fick hem en ny Speedmaster igår, den nya förpackningen samt nya länken som är skruvad.
Snäppet bättre och trevligare än speedyn jag fick hem i veckan då
Välkommen till forumet, och gratulerar till nyköpet
Tackar!
Var tvungen att välja Panerai-världen då jag inte kunde komma in i Ploprof-världen![]()
Du vet inte vad du går miste om![]()
Jo..Jag tror jag gör det =(
Julafton för min del med två paket på samma dag.
Har alltid velat ha en helt vanlig Speedy Pro 3570, så en sådan fick det bli. Andra paketet innehöll en Panerai Luminor Marina PAM005, ett rätt så impulsivt köp då jag först fick upp ögonen för Panerai förra veckan. Har alltid tyckt att de är för stora, och ja de är de väl, men den får hänga med ändå, det är ju kul att testa nytt! Fick med lite schyssta band till pannan vilket alltid är kul =)
![]()
![]()
![]()
![]()
6534 Date från 1959. Har ursprungligen härdats i Singapore. Kul med originalpapper.
![]()
Väl-paketerat.
![]()
Gulligt innerpaket.
![]()
Den färgen känns igen.
![]()
Mer bubbelplast.
![]()
Gammalt mögel.
![]()
![]()
![]()
![]()
Sliten tavla.
![]()
På armen.
![]()
Roulette date.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rolex 16808.