Tackar!Snyggt Grattis!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar!Snyggt Grattis!!
Grattis till en riktigt fin klocka!Rubriken blir: Min första..
Detta är mitt första inlägg i denna tråd.
Det är min första Submariner.
Det är min första 6siffriga dykare.
Det är min första klocka i tvåton.
Känns redo för sommaren..
Och så en bild med polaren innan den svarta åker in i bankfacket.
Tack för mig.
Tack Staaf!Grattis till en riktigt fin klocka!
Jag blev grymt avundsjuk faktiskt!Tack Staaf!
Riktigt trevlig kniv! (Och klocka)Första gången jag orkar göra ett inlägg här, men en grå februaridag som denna så behöver man pigga upp sig med lite paketöppning!
Blev en snabb tur med bussen till utlämningsställen under lunchen.
Väl hemma så var det bara att ta fram kniven och börja jobba metodiskt genom lager 1, 2 respektive 3.
I lådan fanns en fin klockrulle, och i den låg...
Wow, vilken tavla! Nästan som en mini-hulk, satt perfekt på armen direkt också Här är första handledskottet!
Tack! Absolut, kanske lite overkill men att kniven bör vara lika lång som paketet är en enkel tumregel för att få jobbet gjortRiktigt trevlig kniv! (Och klocka)
Den tumregeln gillar jag! Här är mina paketöppningsknivar.Tack! Absolut, kanske lite overkill men att kniven bör vara lika lång som paketet är en enkel tumregel för att få jobbet gjort
Grattis! Använd den på läder så länken inte är så repig när den hamnar hos mig.Köplusten blev för svår att hantera och när denna dök upp sent en kväll gick det fort.
Omega loggan i glaset är läckert
1957 Trilogy here we go!
Perfekt storlek på 39mm när handleden inte är den grövsta. vem kniper den tredje varianten @Patrik J @StarMan @Pär Wallström
Bra där! Trilogyklockorna är fina. Men jag har ju redan haft Railmastern. Det är Wallans tur, han får skaffa speedyn. Sen hamnar alla hos @Patrik J till slut.Köplusten blev för svår att hantera och när denna dök upp sent en kväll gick det fort.
1957 Trilogy here we go!
Perfekt storlek på 39mm när handleden inte är den grövsta. vem kniper den tredje varianten @Patrik J @StarMan @Pär Wallström
Stort grattis! Jag saknar min en hel delKöplusten blev för svår att hantera och när denna dök upp sent en kväll gick det fort.
1957 Trilogy here we go!
Grattis till en snygg Omega-påse.
Grattis till en snygg Omega-påse.
En påse är aldrig fel!
Innehåller den där fina röda påsen något smaskigt kanske?
Asbra present!Vi börjar med en liten bakgrund till mitt roligaste klockköp någonsin.
Min fru är inbiten ”djurrättskämpe” och vegetarian sedan tidiga tonåren.
Grisen är det djur som ligger henne väldigt varmt om hjärtat.
Ett utav hennes absoluta drömresemål är Bahamas, där kan man tydligen bada med söta grisar.
Som alla säkert vet är detta 2019 grisens år och den 14/2 är alla hjärtans dag.
Jag hade tidigare sett nåt reportage om en gris som målar tavlor och tyckte att det var superhäftigt.
Nu sitter jag i soffan och surfar runt på Hodinkee och ögnar igenom div. artiklar och får syn på en rubrik ”Swatch x Ms Pigcasso”.
Klickar in mig och ser att Swatch lanserar en klocka i samarbete med den berömda griskonstnären. Ett kul samarbete och en fin gest utav Swatch som skänker alla intäkter till djuren.
En limiterad utgåva som kommer i 2019 exemplar.
Grejen med limiterade Swatch är att det finns många många många men endast några få säljer slut. Denna utgåva sålde slut samma kväll som den lanserades och jag lyckades knipa ett exemplar.
Som ni förstår är årets alla hjärtans dag present inhandlad och jag tror och hoppas att min älskade fru kommer uppskatta denna genomtänkta och fina present.
Med vänlig hälsning,
Sinner
Snyggt! Grattis!Fick hem Seiko spb083j1/sbdc065 även kallad Great blue Hole eller mm200 baby marinemaster,kärt barn har många namn.
Grattis!Fick hem Seiko spb083j1/sbdc065 även kallad Great blue Hole eller mm200 baby marinemaster,kärt barn har många namn.
Men tackarSnyggt! Grattis!
Tackar så mycketGrattis!
So-veränt. Det kommer bli en riktig kult-ing till klocka.Vi börjar med en liten bakgrund till mitt roligaste klockköp någonsin.
Ett utav hennes absoluta drömresemål är Bahamas, där kan man tydligen bada med söta grisar.
Jag hade tidigare sett nåt reportage om en gris som målar tavlor och tyckte att det var superhäftigt.
Nu sitter jag i soffan och surfar runt på Hodinkee och ögnar igenom div. artiklar och får syn på en rubrik ”Swatch x Ms Pigcasso”.
Klickar in mig och ser att Swatch lanserar en klocka i samarbete med den berömda griskonstnären. Ett kul samarbete och en fin gest utav Swatch som skänker alla intäkter till djuren.
Grejen med limiterade Swatch är att det finns många många många men endast några få säljer slut. Denna utgåva sålde slut samma kväll som den lanserades och jag lyckades knipa ett exemplar.
Som ni förstår är årets alla hjärtans dag present inhandlad och jag tror och hoppas att min älskade fru kommer uppskatta denna genomtänkta och fina present.
Med vänlig hälsning,
Sinner
So-veränt. Det kommer bli en riktig kult-ing till klocka.
#jöttöbörrj
Vi börjar med en liten bakgrund till mitt roligaste klockköp någonsin.
Med vänlig hälsning,
Sinner