SåklartTack så myket!
Jag älskar absolut det!
Haha, jag önskar. Mycket mycket längre tyvärr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SåklartTack så myket!
Jag älskar absolut det!
Haha, jag önskar. Mycket mycket längre tyvärr
Regal är fina grejer jmf med ”det där”När man fyller 46 år och har en (o)vän som @jabla ja då vågar man inte öppna paket som kommer hem men denna gången var han smart och inte skrev avsändare så jag öppnade... En varning för skrämmande innehåll
Den här saken kommer att lämnas tillbaka till individen som skickade den till mig och med ett par öl innanför kroppen så kommer den kasseras på hårdast sätt vi kan
Men tack för presenten @jabla !!!
Regal är fina grejer jmf med ”det där”
Men lite humor skadar ju aldrig!
Aight
Grattis!!Ja, nu var det äntligen min tur att kliva på första. Visserligen inget som kom på posten, utan f2f i Gbg. Tycker dock det förtjänar en post ändå. Explorer 16570 från 91. Tack till säljare för trevlig affär.
Den där Grand Quartzen...Inget nytt men ändå väldigt trevligt att få tillbaka lite nyservat
Nej den är inte till saluDen där Grand Quartzen...
Snyggt! Har en likadan winder!Dubbel paketöppning i samma inlägg!
Större och mindre paket..:
I den stora lådan låg en Barrington Winder och i det lilla paketet en super fin vintagedykare från Aquastar Genève!
Grym grand quartz där!Inget nytt men ändå väldigt trevligt att få tillbaka lite nyservat
Tack tack, det är en favorit. Grand Quartz från 1978 med twin Quartz verk som fortfarande håller 10spy 41år senare. Tyckte att den var värd lite kärlek så den fick nytt orginalglas med AR, kanonnöjdGrym grand quartz där!
Ett ord Elegant!Nykomling i familjen
Riktigt nöjd!Ett ord Elegant!
Härligt att du fixat den så fin!Tack tack, det är en favorit. Grand Quartz från 1978 med twin Quartz verk som fortfarande håller 10spy 41år senare. Tyckte att den var värd lite kärlek så den fick nytt orginalglas med AR, kanonnöjd
Trevligt! Har själv en samurai som jag är sjukt nöjd med. Bra klockorJaha ja. Råkade köpa en ny klocka. Seiko SRPB51K1. Prospex "Samuraj".
Har inte använt den ännu, men det är en otroligt vacker klocka. Rea kan vara livsfarligt ibland.Trevligt! Har själv en samurai som jag är sjukt nöjd med. Bra klockor
Sjukt otacksam! Det där är väl ett kommande Baselsläpp som jabla fått förtur på?När man fyller 46 år och har en (o)vän som @jabla ja då vågar man inte öppna paket som kommer hem men denna gången var han smart och inte skrev avsändare så jag öppnade... En varning för skrämmande innehåll
Den här saken kommer att lämnas tillbaka till individen som skickade den till mig och med ett par öl innanför kroppen så kommer den kasseras på hårdast sätt vi kan
Men tack för presenten @jabla !!!
Sjukt otacksam! Det där är väl ett kommande Baselsläpp som jabla fått förtur på?
Agree Får man fråga vad du fick betala för den i och med att rean var livsfarligHar inte använt den ännu, men det är en otroligt vacker klocka. Rea kan vara livsfarligt ibland.
Vad är det för spännande som är på väg?Leverans från KS
En Omega från 1969. Min första vintageVad är det för spännande som är på väg?
Det var 50% på alla klockor...Agree Får man fråga vad du fick betala för den i och med att rean var livsfarlig
Paketöppning såhär en måndag är ju aldrig fel!
Vi hoppade in i firmabilen och brände iväg hemåt, säkerhetsbälte på givetvis.
Vassa blad är det som gäller, det vittnar mitt finger om
Välpaketerat!
En till låda, håller handen över för att inte spoila
Ännu en låda
En låda till, sen får det fan räcka
Nu är vi nära, en panna är det iaf
Inte mindre än en PAM 424! Aka Radiomir California.
Fortsätter måndagsöppningstrenden. Det var ett tag sedan jag var här inne och röjde .
Min första Panna, en Pam560 i grymt fint skick. Sitter som ett smäck om jag får säga det själv, älskar även tanken att den har 8 dagars reserv .