Ja den smälter in fint utan att vara i ögon fallande.Läckert med ljusblå datumskiva!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den smälter in fint utan att vara i ögon fallande.Läckert med ljusblå datumskiva!
Hoppla är väl det minsta man kan säga!?! Grattis är en annan sak man måste säga!Hoppla!
Den där är riktigt fin, blir nog en för mig också.Aldrig varit något fan av G-Shock tidigare, men fastnade ändå för denna all black ”Casioak”. Blir bra som beater.
Den där är riktigt fin, blir nog en för mig också.
grymt snygg!Grand Seiko SBGA405 godzilla limited edition, inte ett dugg nöjd.... Näädå
Lätt att bli biten av G. De är så trevliga och prisvärda. Såna där boxar har man haft och sånt många av. Grattis!Aldrig varit något fan av G-Shock tidigare, men fastnade ändå för denna all black ”Casioak”. Blir bra som beater.
Vackert! Dela i SMP-tråden, för få vita där tycker jagMitt första större köp hämtades hos min lokala AD idag. Kunde inte vara mer nöjd!
Hahahah, ja verkligen. Var inte så sugen på en förrän jag fick en bra deal hos handlare och sen dess är jag såld. Köpte en röd casioak härromdagen men blev en retur pga defekt på lumen...Lätt att bli biten av G. De är så trevliga och prisvärda. Såna där boxar har man haft och sånt många av. Grattis!
Lätt att bli biten av G. De är så trevliga och prisvärda. Såna där boxar har man haft och sånt många av. Grattis!
Vita tavlan är nice! GrattisMitt första större köp hämtades hos min lokala AD idag. Kunde inte vara mer nöjd!
Väldigt fin. GrattisMin första Datejust. Kombon jag tittat efter dök plötsligt upp. Svart urtavla, 116200 med slät glasring och jubilee med dolt lås. Efter en extra länk (alla utom en på plats) sitter den bra men kanske att jag beställer den lite bredare länkbiten för att prova med. Tack @steffe för bra och trevlig affär och hälsa du vet vem. Nu är plasten borta från baklocket.
Tack är väldigt nöjdVäldigt fin. Grattis
Alla rätt! Grattis till klocka och framtida vigsel.Tur att man hade dagen ledig dag så man kunde springa på direkten till utlämningsstället när det plingade till från post nord:
Spännande!
Fram med förstoringsglasen, det är ett litet damur! En Cartier Panthére från 1989, budade hem den från Kaplans i söndags. Oliidlig väntan till leverans. Ville ha en guldklocka som matchar förlovnings- och kommande vigselring. Tanken är att ha denna under vigseln som sker i Paris nästa år.
En skakig wristshot:
Som bonus är det min årsklocka.
Stort grattis och extra kul när det är en årsklocka i detta fallet!!Tur att man hade dagen ledig dag så man kunde springa på direkten till utlämningsstället när det plingade till från post nord:
Spännande!
Fram med förstoringsglasen, det är ett litet damur! En Cartier Panthére från 1989, budade hem den från Kaplans i söndags. Oliidlig väntan till leverans. Ville ha en guldklocka som matchar förlovnings- och kommande vigselring. Tanken är att ha denna under vigseln som sker i Paris nästa år.
En skakig wristshot:
Sjukt fin! Grattis!
Tur att man hade dagen ledig dag så man kunde springa på direkten till utlämningsstället när det plingade till från post nord:
Spännande!
En skakig wristshot: