Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow! Riktigt läckerEfter att i juni köpt en 147j, som jag blev väldigt nöjd med velade jag flera veckor om verkligen behövde "syskonet" 149j. Jag kunde inte hålla mig så i går kom den från samma boutique som jag köpte första ifrån.
Fin. Och riktigt bra bilder! Tavlan ser färgskiftande ut. Är den dovt grön? Eller blå?Efter att i juni köpt en 147j, som jag blev väldigt nöjd med velade jag flera veckor om verkligen behövde "syskonet" 149j. Jag kunde inte hålla mig så i går kom den från samma boutique som jag köpte första ifrån.
TackFin. Och riktigt bra bilder! Tavlan ser färgskiftande ut. Är den dovt grön? Eller blå?
Tack! Grymt snygga båda två. Bra foto också, med denimbakgrund.Tack
Tavlan är färgskiftande och det är bra. Den behöver lite ljus för att leva upp. Blågrå tycker jag nog men inte helt säker. Tavlan är bättre än vad jag förväntade mig. Bifogar bild förjämförelse med 147j
Snyggt, fina!Sonens favoritchips är OLWs 3 x Lök. Jag köpte 3 x Seiko idag.
Presage Zen Garden SRPD99J1
5 Sports SRPE67K1
5 Sports SRPE51K1
Sonens favoritchips är OLWs 3 x Lök. Jag köpte 3 x Seiko idag.
Presage Zen Garden SRPD99J1
5 Sports SRPE67K1
5 Sports SRPE51K1
Precis! Skönt att DHL hann med det. Nu har jag hela helgen på mig. Tror tyvärr Trenchhuntern får stryka på foten för dessa, ett tag i alla fall.Det var ingen dålig start på helgen !
Nu kom den! Ojojoj!
Slutleveransen sista biten HEM:
Öppning...
ATTACH=full]1525852[/ATTACH]
Vad kan det tänkas vara...?Jo en..Longines!
Närmare bestämt en L2.673.4.92.0Med deras egna variant av ETA 7751 Valjoux L687 som syns genom safirglaset på baksidan
Och klockan in action! Ruggigt spännande! Nu gäller det bara att nöta in lädret så att det slickar handleden istället för att vara styvt och tråkigt
Nu kom den! Ojojoj!
Öppning...
Jäklar vad snygg!
Närmare bestämt en L2.673.4.92.0Med deras egna variant av ETA 7751 Valjoux L687 som syns genom safirglaset på baksidan
Och klockan in action! Ruggigt spännande! Nu gäller det bara att nöta in lädret så att det slickar handleden istället för att vara styvt och tråkigt
Den är ruggigt mysig om jag får säga det! Slickar handleden perfekt med boetten och bandhornen, jag brukar ha lite svårt med detta pga ca 16,5cm handleder, men denna är allt bra. Den är dryga 13mm hög, men inget som jag stör mig alls på, inte minst när man ser på alla de fina komplikationernaFantastiskt fin klocka! Hur känns den på armen?
Riktigt fet öppning!Nu kom den! Ojojoj!
Öppning...
Grattis! LLD är grym, saknar min gamla ibland! Lådan är i en klass för sigDet blev paketöppning från Longines x2 idag!
Äntligen så har jag en Longines Legend Diver med deras L888-verk i lådan!
Presentationen är tusan den bästa jag stött på och det skall bli grymt kul att stifta bekantskap med denna pjäs.
Är det 36mm modellen? Länge sökt en bra review på denDet blev paketöppning från Longines x2 idag!
Äntligen så har jag en Longines Legend Diver med deras L888-verk i lådan!
Presentationen är tusan den bästa jag stött på och det skall bli grymt kul att stifta bekantskap med denna pjäs.
Nej detta är 42mmÄr det 36mm modellen? Länge sökt en bra review på den