Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rätt bra pang för pengen. Men ALLA har dem i Göteborg..Gårdagens köp. Behövde något helsvart för krogen. Vita skor får såna jäkla äckliga synliga fläckar direkt.
Nice! Kostar?Gårdagens köp. Behövde något helsvart för krogen. Vita skor får såna jäkla äckliga synliga fläckar direkt.
Nu kommer även ALLA ha dem i Sthlm efter butiken öppnade...Rätt bra pang för pengen. Men ALLA har dem i Göteborg..
Sant. Är mer rätt trött på att alla har nmd, ub och yeezys här inkl jag så försöker få in lite variation i garderoben. Nmd känns helt döttRätt bra pang för pengen. Men ALLA har dem i Göteborg..
1450:-Nice! Kostar?
Förmodligen, många som har redan. Butiken var najs. Kul att dom kör lite grogg och DJ vissa kvällarNu kommer även ALLA ha dem i Sthlm efter butiken öppnade...
Gårdagens köp. Behövde något helsvart för krogen. Vita skor får såna jäkla äckliga synliga fläckar direkt.
Har inte använt dem mer än när jag prova dem i butik. Känns spontant väldigt prisvärda och av god kvalitéHur är kvalitén på dessa? Prisvärda?
1000 spänn till någon om dom lyckas knipa ett par i 40 eller 40.5
Har ett W på ett par EU40, hit me up om någon är intresserad
Tack som fan, beställde precis ett par!https://www.grandpastore.com/sv/product/10748/nmd-r1-pk-core-black
NMD Re release, go go för de ännu ej norpat ett par i primeknit :O
Lacelab.comGillar mina Inikis....men alldeles för långa snören...
Åh, najs, ty!Lacelab.com
Fick du någon vettig size? Kan vara intresserad om du ska släppa och det är rätt sizeFire!
Ska dock inv adidas.se där storleken är en halv size upp, men känns som att den kommer töja ut sig en del... Lite smal fram kan jag tycka...
Fick du någon vettig size? Kan vara intresserad om du ska släppa och det är rätt size
Damn.. US9,5 vore någotUs 10,5 och us 11
Eller 11.5Damn.. US9,5 vore något
Arigato finns i samma prisklass. ingen erfarenhet av strouch dessvärre.Fastnade för dessa..Ej hört talas om märket tidigare, någon som har erfarenhet?
Kom gärna med tips på liknande cleana i prisklassen 1-1,5
Du har en riktigt fet samling skor,dessutom sitter du på några as till klockor med?! Inte alls avis, nejnej