• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Lejonel

Omega
Kan man bära ett par AF1 om man är över 40år? 🙈

Är på Heathrow och står och velar mellan dessa. Vilka hade ni valt?

20240513_174417.jpg
20240513_174421.jpg
20240513_174424.jpg
 

OskiP

Cartier
2-Faktor
Fråga: Nån som kan rekommendera Nike som är något bredare, typ AF1? Får skoskav på lilltårna av Jordans och då går jag ändå upp en size mot min vanliga. Är Dunk bredare? Nån annan modell att testa?
Låter som vi har samma form på fötterna. Breda där fram vilket gör att det skaver på lilltårna samtidigt som det glappar vid hälen om man går upp en storlek.…. Jag upplever att AF1 är bredare där fram än till exempel Jordans och Airmax. Jag har löst det med att klistra på en liten extra hälkudde inne i skon för att de ska sitta bra och inte glappa.
IMG_4018.jpeg
 

filthywatch

Cartier
Finns det nåt intresse för dessa? Köpte dessa från SNKRS appen när de släpptes förra året och har endast testat de hemma. Size 10. Tänkte jag testar här i tråden innan jag lägger ut dom.
IMG_1386.png
 

Klockentusiasten

Cartier
2-Faktor
Köpte dessa Nike Court Vision Low på rean för ett par veckor sedan. Börjar mjukna upp lite nu efter ett par dagars användning
(jäkligt obekväma första dagen). Föredrar låga Converse annars som sitter perfekt på mina fötter men skall ge dessa en chans :)

Kul med lite färg också. Brukar alltid fega men fick lite feeling i år. Dessa är inspirerade från 80-tals modell.
20240510_213225.jpg
20240524_094213.jpg
 

Mackan

Omega
Ingen som gillar Yeezys längre? Tycker de är snygga och lätt de skönaste pjucksen man kan hitta 👌 Har två par till salu i sälj pga fel storlek men ingen verkar nappa, vad tycker ni är ett rimligt pris för nya Yeezys? Vill nämna att jag har mkt andra sneakers också men intressant att intresset för Yeezys verkar dala. Vad tror ni, är det för att folk är mätta på dem eller är det för att han tappat i populäritet på sistone? 😆
 
Någon med erfarenhet av Bepostive sneakers?

 

filthywatch

Cartier
Någon med erfarenhet av Bepostive sneakers?

Yes! Otroligt sköna sneakers med mjukt trevligt läder. Mina har en frotté insida vilket jag trodde skulle bli för varmt men har inte upplevt dom för varma än trots sommarvärme.
 

mattturu

Omega
Ingen som gillar Yeezys längre? Tycker de är snygga och lätt de skönaste pjucksen man kan hitta 👌 Har två par till salu i sälj pga fel storlek men ingen verkar nappa, vad tycker ni är ett rimligt pris för nya Yeezys? Vill nämna att jag har mkt andra sneakers också men intressant att intresset för Yeezys verkar dala. Vad tror ni, är det för att folk är mätta på dem eller är det för att han tappat i populäritet på sistone? 😆
Jag använder då fortfarande Yeezys, varför man inte ser dom så ofta längre tror jag inte beror på att Kanye hamnade lite i blåsväder, tror mer att folk har börjat använda andra sneakers, känns som att nästan varenda kotte har börjat använda typ New balance 550!
 

Mackan

Omega
Jag använder då fortfarande Yeezys, varför man inte ser dom så ofta längre tror jag inte beror på att Kanye hamnade lite i blåsväder, tror mer att folk har börjat använda andra sneakers, känns som att nästan varenda kotte har börjat använda typ New balance 550!
Ja så är det nog 😅 new balance, Jordan 1 och truckerkepan going strong 😁
 
Topp