Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönaste sneakern som finns.
En av mina favoriter. Har fyra par.Skönaste sneakern som finns.
Jag var länge fanboy till airmax 90 men efter otaliga punkteringar så gick jag över till NB 574. Tror jag är inne på mitt elfte par och ser ingen anledning till att sluta.En av mina favoriter. Har fyra par.
De är sjukt udda och coola.Ohhh avundsjukan hos mig nu.
Har aldrig försökt få ett par skor så mycket som när dessa släpptes, signade på varenda skateshop i världen, men fick såklart inget par.
Jag har storlek US13 haha. Står stadigt på marken, men det är fan enda fördelen.De är sjukt udda och coola.
Lyckades hitta dessa lätt begagnade till hyfsat bra pris.
De begär fortfarande rätt mycket för oanvända par.
De där är ruggigt braBörjar bli en samling med Y3 nu, dessa ser ut som leksaksskor.![]()
Book 1 är cleana. Trånga eller? Ska man köpa en halv storlek upp?Nike Book 1 Haven.![]()
Precis, vanliga storleken upplevs som ganska tight.Book 1 är cleana. Trånga eller? Ska man köpa en halv storlek upp?
Kommer klippa ett par snart. Ser väldigt bra ut. Den blå modellen blir det...Precis, vanliga storleken upplevs som ganska tight.
![]()
Nice!Kommer klippa ett par snart. Ser väldigt bra ut. Den blå modellen blir det...
De var så sjukt fula IRL så jag sålde dem direkt. Haha. Pippgula skor och jag är nog ingen bra kombo. Synd att man till slut fick de absolut fulaste travis när man försökt på så många.Stort grattis!
Känns som det är lägre chans på skor från SNS än triss.
Får ens SNS några par öht?
Hahah, jag köper besvikelsen.De var så sjukt fula IRL så jag sålde dem direkt. Haha. Pippgula skor och jag är nog ingen bra kombo. Synd att man till slut fick de absolut fulaste travis när man försökt på så många.![]()