Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perlon! Brunt eller beigeNån som har nått tips på vad för armband som skulle passa denna mögel klocka? Nato, lädernato, mocka?? (Fasta bandsstift)
Pricksis dit åt mina tankar gickPerlon! Brunt eller beige
Alltid gillat super oyster!Bästa armbandet till SKX007?
Aa det är schysst! Gillar superjubilee ocksåAlltid gillat super oyster!
Har kommit fram till att oysterlänken är bäst! Oftast om jag lägger på ett nato sitter det på två dagar och jag byter tillbaks På sommaren tror jag dock det blir mera nato användning.Aa det är schysst! Gillar superjubilee också
Nato är nice, ska nog köpa ett snart det är ju billigt och braHar kommit fram till att oysterlänken är bäst! Oftast om jag lägger på ett nato sitter det på två dagar och jag byter tillbaks På sommaren tror jag dock det blir mera nato användning.
Löns nog, roligt med variation! Kan rekommendera svart-orange och sand. Klockan ser stenhård ut med sand på, men alla gillar inte detNato är nice, ska nog köpa ett snart det är ju billigt och bra
Det är snyggt med sand! Men blir nog helsvart eller bond (grå-svart)Löns nog, roligt med variation! Kan rekommendera svart-orange och sand. Klockan ser stenhård ut med sand på, men alla gillar inte det
Det är något speciellt med rallystuket och så gillar jag den lilla "knuten" närmast boetten.
Det finns nog fler som jagar efter någon som kan metall. Lägg upp frågan i en helt ny tråd så kanske du får napp.Det finns ju ett gäng lädergurus på forumet...men finns det stålgurus också månne? Har gett upp om att hitta originalet till min Certina, men skulle kunna tänka mig att ha en nygjord variant som komplement till corfambandet.
12 november 2016Nån som vet var man kan hitta cordura band likt det på breitling aerospace och glycine combat sub golden eye?
Grå-svart bond nato tycker jag gör sig bäst.Bästa armbandet till SKX007?
Nån som vet var man kan hitta cordura band likt det på breitling aerospace och glycine combat sub golden eye?
ett perlon band.! enda rätta!Nån som har nått tips på vad för armband som skulle passa denna mögel klocka? Nato, lädernato, mocka?? (Fasta bandsstift)
Helt klart länken är min åsikt.Besluts ångest! Vilket band passar bäst fördagen tycker ni? Two tone länken som sitter på eller gummit eeeller mitt croko?