• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om solglasögon

Här ytterligare några mögliga AO i samlingen...

1000062882.jpg
1000062883.jpg
Samt dessa AO...

1000063014.jpg
1000063066.jpg

Kan i stort sett bara använda Maui Jim just nu, känns som mina ögon vant sig vid deras magnifika linser! Har testat Moscot kändes lite som en besvikelse rent kvalitetsmässigt och Ray bans är över för mig….
Trodde verkligen Moscot skulle ha bättre linser för mina ljuskänsliga ögon, tycker Moscot har snyggaste designen

IMG_5294.jpeg

Kan i stort sett bara använda Maui Jim just nu, känns som mina ögon vant sig vid deras magnifika linser! Har testat Moscot kändes lite som en besvikelse rent kvalitetsmässigt och Ray bans är över för mig….
Trodde verkligen Moscot skulle ha bättre linser för mina ljuskänsliga ögon, tycker Moscot har snyggaste designen

IMG_5294.jpeg
Har sedan 5 år ett par Maui Jim local kine. Inte coola eller snygga men fantastiskt bra och de breda skalmarna håller sol från sidan borta. De får alltid följa med när det vankas sol och hav. Även bra om man kör mc.
IMG_0847.jpeg

Har sedan 5 år ett par Maui Jim local kine. Inte coola eller snygga men fantastiskt bra och de breda skalmarna håller sol från sidan borta. De får alltid följa med när det vankas sol och hav. Även bra om man kör mc.
IMG_0847.jpeg
Man måste tänka på hälsan först🙏Jag tycker dom var stilrena älskar färgen!
Jag pratade faktiskt med en optiker som har cirka 50 års erfarenhet och han sa till mig att många modemärken som Moscot t.ex tar dom inte ens in i deras sortiment!
Jag tror att ska man vara fin får man lida pin, har svårt att tro att man får samma skydd som med Maui Jims egna linser.

Finns det någon sida där man smidigt kan beställa nya glas (plast) till Ray-Ban?

Jag har frågat två olika åf idag, den ena sa att den kulören jag har inte finns, den andra sa att dom inte kunde beställa utan recept och att det skulle bli dyrt.

Tillbaka
Topp