Samt dessa AO...Här ytterligare några mögliga AO i samlingen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samt dessa AO...Här ytterligare några mögliga AO i samlingen...
Hittade även dessa vintage American Optical Racy i gömmornaSamt dessa AO...
Har sedan 5 år ett par Maui Jim local kine. Inte coola eller snygga men fantastiskt bra och de breda skalmarna håller sol från sidan borta. De får alltid följa med när det vankas sol och hav. Även bra om man kör mc.Kan i stort sett bara använda Maui Jim just nu, känns som mina ögon vant sig vid deras magnifika linser! Har testat Moscot kändes lite som en besvikelse rent kvalitetsmässigt och Ray bans är över för mig….
Trodde verkligen Moscot skulle ha bättre linser för mina ljuskänsliga ögon, tycker Moscot har snyggaste designen
Man måste tänka på hälsan förstJag tycker dom var stilrena älskar färgen!Har sedan 5 år ett par Maui Jim local kine. Inte coola eller snygga men fantastiskt bra och de breda skalmarna håller sol från sidan borta. De får alltid följa med när det vankas sol och hav. Även bra om man kör mc.
Thelma & Louise / Billy GibbonsTänka sig att KS sov på det här paret som @theargonaut annonserade. De är orimligt bra och anlände i mer eller mindre nyskick. Tack för det!
Ray-Ban Dekko.
Men vilken film är bilderna ifrån och vem är artisten? 2 poäng finns att hämta.
Bra där!Thelma & Louise / Billy Gibbons