Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket fin Ardbeg dessutom! En av få som fortfarande är förhållandevis prisvärdaJäkla granne o elda surved. Då trilla man dit…..![]()
Ja den är riktigt trevlig så den åker fram vid speciella tillfällen….. som när grannen eldar sur ved.Mycket fin Ardbeg dessutom! En av få som fortfarande är förhållandevis prisvärda![]()
Den är jag sugen påFolieryck
![]()
Cheers![]()
Nu blir man sugen ju. Har bara 12an och den är riktigt bra. Blir kul o höra resultatet.Folieryck
![]()
Cheers![]()
Den var god och kanske liiite för lättdrycken om du förstår vad jag menar? Får se hur den utvecklas framöverDen är jag sugen påÅterkom gärna med intryck
![]()
Jag kan lätt tänka mig att testa fler från dom. Bra pris för en 18-årig. Någon % till hade inte skadat. Försöker komma på vad jag skulle jämföra den med?Nu blir man sugen ju. Har bara 12an och den är riktigt bra. Blir kul o höra resultatet.![]()
Tycker 02 är bättre än 03, än så längeFick bli ett lördags-folieryck här med
![]()
02 är kalasfin iaf tycker jag, särskilt efter lite tid i glaset. Detta var ju the neck pour, så den lär väl växa ännu mera nu när den är sprättad. Har bara provat 03 på whiskymässa en gång men smakminnet tycker denna är klart bättre. 03 har ju fått fina reviews dock...Tycker 02 är bättre än 03, än så längeHar inte hunnit jämföra dom side by side än.
Missade det finstilta 'idag' på slutet - stort grattis!Provdricker dom nya Whiskyglasen jag fick i födelsedagspresent idag. Funkar utmärkt och fan så mycket snyggare än mina vanliga.
![]()
Grattis i efterskottProvdricker dom nya Whiskyglasen jag fick i födelsedagspresent idag. Funkar utmärkt och fan så mycket snyggare än mina vanliga.
![]()