• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Whiskytråden

Bourbon är gött! Även fast det är en "psykopat" eller nåt till president 🤪
1000004197.jpg

Cheers 🥃

Menar du denna?

Isåfall har jag tyvärr inte gjort det men jag hade gärna testat! 😀
Screenshot_2025-08-08-20-45-38-61_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
För min del så har lite svårt för etiketter i den här genren, men bara innehållet är bra så... 😄 Det slog mig att whiskynörden David Tjeder skrev intressanta noter om den här, bland annat doften,
Garage; maskiner av gjutjärn med varmkörda gummiband på; den svartsmutsiga oljiga trasan som använts för att torka av maskinerna i några år. Men också en aning av pepparkaksdeg, och surdegslimpa på grovt rågmjöl. Det är rökigt, men rökigheten är typ rökt saltlakrits. Krävande, spretigt, fult. 😅

För min del så har lite svårt för etiketter i den här genren, men bara innehållet är bra så... 😄 Det slog mig att whiskynörden David Tjeder skrev intressanta noter om den här, bland annat doften,
Garage; maskiner av gjutjärn med varmkörda gummiband på; den svartsmutsiga oljiga trasan som använts för att torka av maskinerna i några år. Men också en aning av pepparkaksdeg, och surdegslimpa på grovt rågmjöl. Det är rökigt, men rökigheten är typ rökt saltlakrits. Krävande, spretigt, fult. 😅
Jag giller den! 😁 Kallar den Yngwie M flaskan :hilarious:

Tillbaka
Topp