Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jodå! Visst drack man whisky. Varje fredag och lördag typÄr det ingen annan än jag som dricker Whisky den här helgen? Då jag för tillfället bara har två flaskor fick det bli anCnoc ikväll igen. Kunde ha varit värre ...
![]()
Vad blir nästa flaska?Då var det slut, ...igen, i flaskan.
![]()
Japp! Semester, så det är därför
Japp! Semester, så det är därför![]()
Det beror lite på var jag är när whiskysuget slår till. Är jag hemma på Gården så finns fn. bara en oöppnad Islay Mist. I stadslägenheten finns mer att välja på. Mackmyras Myra, Spayburn, Fauna&Flora/Glenlossie, Glenburgie, Westland American Oak. Jag får nog fördela om lite...Vad blir nästa flaska?![]()
Hade du testat Jörmungand?Skål kamrater!
![]()
Menar du denna?Hade du testat Jörmungand?
För min del så har lite svårt för etiketter i den här genren, men bara innehållet är bra så...Menar du denna?
Isåfall har jag tyvärr inte gjort det men jag hade gärna testat!
![]()
nej, inte den utan dennaMenar du denna?
Isåfall har jag tyvärr inte gjort det men jag hade gärna testat!
![]()
Jag giller den!För min del så har lite svårt för etiketter i den här genren, men bara innehållet är bra så...Det slog mig att whiskynörden David Tjeder skrev intressanta noter om den här, bland annat doften,
Garage; maskiner av gjutjärn med varmkörda gummiband på; den svartsmutsiga oljiga trasan som använts för att torka av maskinerna i några år. Men också en aning av pepparkaksdeg, och surdegslimpa på grovt rågmjöl. Det är rökigt, men rökigheten är typ rökt saltlakrits. Krävande, spretigt, fult.![]()
Ej testat den men lite sugen är man ju på att slå tillnej, inte den utan denna
![]()
Frågan är varför dom inte har samma design på denna som dom andra?Ej testat den men lite sugen är man ju på att slå till![]()