Andsan
Guld
Ja, det har jag gjort i våras. Riktigt bra malt, prisbelönt är den också.Testat phoenix rising?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det har jag gjort i våras. Riktigt bra malt, prisbelönt är den också.Testat phoenix rising?
Yes, framtagen tillsammans med Dougie McLean. Gillar du 10:an älskar du den här. Samma profil men större djup. Helt klart en av mina absoluta favoriter.Jag har smakat den" lilla " på SB och den var riktigt nice. Är denna en annan?
Jag tycker den smakar bra för pengarna, ser dock att den ligger på 399 nu? Har för mig jag betala 349 eller om det var 329 tillochmed? Jag gillar den men kanske inte känns så prisvärd längre.Funderat på att köpa denna ett tag, hur tycker du den är? Har du testat deras andra rye också?
Tack för tipsetYes, framtagen tillsammans med Dougie McLean. Gillar du 10:an älskar du den här. Samma profil men större djup. Helt klart en av mina absoluta favoriter.
Beror väl på vad personen gillar/inte gillar. Men generellt skulle jag säga att amerikansk bourbon whiskey är väldigt snällt att börja med. Sött med vaniljtoner.vilken skulle ni säga är bästa starter whiskeyn?
vilken skulle ni säga är bästa starter whiskeyn?
De får bli singleton. Testade laphroig men kände väll att den inte fall mig i smaken än.En utan "e" ...
Seriöst, vilken som helst av dom här tre. Kostar mellan 350:- och 400:-
![]()
De får bli singleton. Testade laphroig men kände väll att den inte fall mig i smaken än.
Du får börja packa bättre. Jag preppar bagen för golftripp till Skottland, hoppas på många birdies....Helgens whisky bestod av 2 småflaskor Jameson och en High Coast SAS. Får bli mer ordning nästa fredag.
Mkt bra!Du får börja packa bättre. Jag preppar bagen för golftripp till Skottland, hoppas på många birdies....
![]()
Exakt...En liten rackare bara![]()
Hur är den?En liten rackare bara![]()
![]()