Den helt okej, man känner igen på smaken att Agitator ligger bakom. Rökig sälta typ, ingen favorit men som sagt helt okej.Hu
Hur är den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den helt okej, man känner igen på smaken att Agitator ligger bakom. Rökig sälta typ, ingen favorit men som sagt helt okej.Hu
Hur är den?
Rök går bort för mig. Då vet jag. TackDen helt okej, man känner igen på smaken att Agitator ligger bakom. Rökig sälta typ, ingen favorit men som sagt helt okej.
Letar efter tunna kristallglas och tycker dina ser trevliga ut, vet du vart dom är köpta?En lätt rökig inledning på fredagskvällen ...
![]()
Letar efter tunna kristallglas och tycker dina ser trevliga ut, vet du vart dom är köpta?
Tack på förhand![]()
Vad är första intrycket?Folieryck!
![]()
Komplex, söt, god! Mjölkchoklad med havssalt och något likt mörk sirap jag inte kan sätta ord på än. Bränd honung. Mkt fatkaraktär i eftersmaken och bra balans i röken. Hade i en del vatten från start då den är 50% och det behövs.Vad är första intrycket?![]()
Hur är den? Aldrig testat något från dom!Rök idag igen.
![]()
Hösten är här!
![]()
Edradour är en av mina absoluta favoriter, Ballechin är deras rökiga. I särklass min mest komplexa, tror den är lite av en vattendelare. Jag gillar den men den kräver sitt tillfälle!Hur är den? Aldrig testat något från dom!
Vad skulle du rekommendera från dom som är under eller runt 1000kr?Edradour är en av mina absoluta favoriter, Ballechin är deras rökiga. I särklass min mest komplexa, tror den är lite av en vattendelare. Jag gillar den men den kräver sitt tillfälle!
Köp en Caledonia så blir du nöjd! Var beredd på en väldigt söt whisky men den är helt fantastisk.Vad skulle du rekommendera från dom som är under eller runt 1000kr?