• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Whiskytråden

Trevlig helg gott folk!
1000004634.jpg

Cheers 🥃

Samma här! Vad är ditt första intryck? Tyckte den krävde en del vatten.
Japp den kräver vatten, blev faktiskt lite besviken 🫤 Har aldrig smakat på springbank tidigare och bara hört gott om dom, kanske hade jag lite för höga förväntningar men just denna är ”råspritig”. Känns alldeles för ung och definitivt för denna styrka. Jag får ge den lite tid men första intrycket är inte jättebra.

Japp den kräver vatten, blev faktiskt lite besviken 🫤 Har aldrig smakat på springbank tidigare och bara hört gott om dom, kanske hade jag lite för höga förväntningar men just denna är ”råspritig”. Känns alldeles för ung och definitivt för denna styrka. Jag får ge den lite tid men första intrycket är inte jättebra.
Jag har inte testat den där, men dessa två är riktigt bra. De här har legat på väldigt aktiva (1st fill) fat, men självklart känner man av en viss ungdomlig uppkäftighet även i dessa.
IMG_1203.jpeg

Tillbaka
Topp