Barfly
Silver
Den var väldigt god. Drack den utan vatten. Ganska mycket vanilj på näsan. Den luftades inte så längeDen där är man nyfiken på
Berätta gärna sen vad du tyckte om den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var väldigt god. Drack den utan vatten. Ganska mycket vanilj på näsan. Den luftades inte så längeDen där är man nyfiken på
Berätta gärna sen vad du tyckte om den![]()
Jag har en men inte provat ännu.Nytt folieryck idagTrevlig helg gott folk!
![]()
Cheers![]()
Den var väldigt god! Den behöver vatten dock. Den är ju nästan på 60%Jag har en men inte provat ännu.
OkDen var väldigt god! Den behöver vatten dock. Den är ju nästan på 60%![]()
Ja,Är det den som släpptes idag? Hur är den?
Riktigt bra den.Nytt folieryck idagTrevlig helg gott folk!
![]()
Cheers![]()
Då var det helg igen. Vi börjar på A. A som i god whisky.
![]()
Håller medRiktigt bra den.![]()
på provningen vi hade i klubben var det 12an i sin rena form. Me like.Håller med![]()
Grymt, tack för tipsen!Jag skulle tipsa om Hakushu Japanese Forest Bittersweet som du kan hitta på flygplatsen.
Finns även en del spännande bourbon i Japan; t.ex. Wild Turkey 12, Evan Williams 12, Blantons som är exklusiva för den japanska marknaden.
Ett annat tips är att besöka Yamazaki eller Hakushu-destilleriet.