Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym bild!Phoibos GMT![]()
Riktigt snygg bild!Phoibos GMT![]()
Hittade precis hit - trevlig tråd! Tudor Big Block 79180.
![]()
![]()
Oris Artelier Calibre 113
Det är det säkert men en gör så gott en kan med en mobilkamera. Ska tänka på att inte posta framöver.snygga klockor och förvisso svartvitt men lite tokig exponering om ni frågar mig. Tjingeling.
snygga klockor och förvisso svartvitt men lite tokig exponering om ni frågar mig. Tjingeling.
Det är det säkert men en gör så gott en kan med en mobilkamera. Ska tänka på att inte posta framöver.
Jag tyckte själv att jag inte alls var elak utan ville bara bidra med lite positiv kritik. Jag är själv tacksam att få det. No offense.-Välvilja och positivitet mina vänner.
Syftet med tråden är inte att kritisera varandras bilder. Syftet med denna tråden är att dela våra bilder som går i svartvitt helt enkelt för att glädjas och inspireras av varandra.
All gott
/Filpro
Snygg bild och klocka men inte riktigt svartvit väl..? Glad smiley här
Snygg bild och klocka men inte riktigt svartvit väl..? Glad smiley här