/thread.
Även om jag själv inte druckit läsk på över 1 år..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den allvetande TS:en har nu röstat.
TS kan även konstatera att i skrivande stund har 75 % av KS fel, för ja detta är en fråga där man kan tycka fel.
Oberoende och opartisk forskning, i form av The Pepsi Callange, som pågått i 30 år stöder även TS. Forskningen har visat att mer än 50 % av forskningsobjekten tycker rätt vid blindtest, detta trots att 63 % anger att de tycker fel vid enkätundersökningar.
Du har fel! Den "opartiska" (The Pepsi Challange!?) "forskningen" också.
75 % av de röstande på KS har rätt - känn dig slagen!
Tråden kändes rätt Sheldon Cooper från början (vilket förmdligen är den bästa kompplimang jag gett en man) men...Den allvetande TS:en har nu röstat.
TS kan även konstatera att i skrivande stund har 75 % av KS fel, för ja detta är en fråga där man kan tycka fel.
Oberoende och opartisk forskning, i form av The Pepsi Callange, som pågått i 30 år stöder även TS. Forskningen har visat att mer än 50 % av forskningsobjekten tycker rätt vid blindtest, detta trots att 63 % anger att de tycker fel vid enkätundersökningar.
En känsla av överlägsenhet mot de Coca Cola drickande böndernaVad vinner man ?
Fast jag glömde ju att nämna att du är en av de Coca Cola drickande bönderna så du vinner ingenting annat än kravet på underdådighet mot det Pepsi drickande herrefolket.Vad vinner man ?
Jag dricker ingen jävla barndricka, jag dricker sprit ! ;-)Fast jag glömde ju att nämna att du är en av de Coca Cola drickande bönderna så du vinner ingenting annat än kravet på underdådighet mot det Pepsi drickande herrefolket.
Blandat med?Jag dricker ingen jävla barndricka, jag dricker sprit ! ;-)
Skall du snacka höger vänster dricka har du kommit rätt!Blandat med?
Att blanda i munnen är fortfarande att blanda även om man kör höger vänster så som folket i norr gör
Skall du snacka höger vänster dricka har du kommit rätt!
Joråsåatt här har du en tvättäkta norrlänning serru.
Hahaha japp det var åtm så på den gamla goda tiden.Så en dunk med tveksamt innehåll och en påse lingon så är festen fixad eller?
Jag tyckte den smakade blod
Detta var den bästa, smakade son en blandning av coca cola o pepsi . Företaget dog väl ut för ett par år sedan?