StrawberryFields
Sir Notalot
Åh Gud JA! Sinn for the win!Jag tror @StrawberryFields kan rekommendera Sinn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åh Gud JA! Sinn for the win!Jag tror @StrawberryFields kan rekommendera Sinn![]()
Det där var inte heller helt fel.En POLAR så klart
![]()
Haha, oh ja. Om man har kråsskjorta kanske... piratestyle!Vad dillar du om? det är ju den ultimata dressklockan, den där glider under skjortärmen hur lätt som helst![]()
Nu har jag inte fått hem denna än, men jag har svårt att se vad som skulle kunna gå fel med den...Står inför nästa klockinköp!
Ge mig tips på din absoluta favoritklocka att ta emot vintern med
Tänk glögg, gran, snö, kyla, vedeldat & kanske, kanske en liten liten whiskey!
Står inför nästa klockinköp!
Ge mig tips på din absoluta favoritklocka att ta emot vintern med
Tänk glögg, gran, snö, kyla, vedeldat & kanske, kanske en liten liten whiskey!
Den där gillar jag! Grattis till den! När du behöver julklappspengar, skicka en ping!Nu har jag inte fått hem denna än, men jag har svårt att se vad som skulle kunna gå fel med den...
![]()
Går säkert att dricka glögg med (varför man skulle vilja dricka glögg övergår dock mitt förstånd), matchar granen perfekt, klarar definitivt snö och kyla, syns på bilden att den går bra ihop med ved, kommer absolut dricka whisky med den på armen!
![]()
Är den lika mysig i verkligheten som på bild lär inte det hända...sorry...Den där gillar jag! Grattis till den! När du behöver julklappspengar, skicka en ping!
En POLAR så klart
![]()
Inte min bild utan den är tagen från Google, men jag håller med digVilken snygg bild!
Paketa för Raketa, är det typ Lolex som för Rolex?Med Alaska project vet du ju inte om det är natt eller dag, när inte solen går upp under vintern.
Krävs ju givetvis en Raketa 24h (som ryska polarexpeditionerna använde)
![]()
Kan också vara kirylliska alfabetetPaketa för Raketa, är det typ Lolex som för Rolex?
En blå sinn ska man ha till vintern!
![]()
Vad är det för ref på den där?
Väldigt stilig klocka. Tycker ofta att Sinn är för monokromatiska för min smak, detta är ett skönt undantag.Det är en 103 A Sa B, limiterad till 500 ex.
Blå sunburst tavla och mörkblå bezelinlägg.
Finns två på forumet vad jag vet.
Lånad bild.
![]()
Tack! Jag är beredd att hålla med dig om deras utbud. Även om jag älskar toolkänslanVäldigt stilig klocka. Tycker ofta att Sinn är för monokromatiska för min smak, detta är ett skönt undantag.
Ja, Sinn förefaller grymt prisvärda(har ännu inte ägt en). Vilka andra märken har samma rykte och säljer samtidigt en kronograf i titan och länk samt GMT/UTC för under 30K? (144 St Diapal)Tack! Jag är beredd att hålla med dig om deras utbud. Även om jag älskar toolkänslan. Denna är en lite udda fågel för en vettig peng. Mycket klocka för pengarna. Ska dock säljas snart för att ge plats åt något nytt.
Japp men lite äldre. Finns även en som har tavlorna i samma ordning som speedy.Visst finns den med Pandatavla även svart/vit?