• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Det du ångrar att du sålde!

Libanese

Basic
Jag ångrar att jag sålde mina vikta 2st oysterlänkar + 3st vikta jubileelänkar. Ångrar också år 1996 då jag sålde min Tudor 7032 Monte Carlo.

Det här jagar mig dagligen, jag har aldrig lyckats skaka av mig det här, läxa lärd (visst).

Jobba, kämpa, spara, sälj inget som du just nu tror finns gott om det kommer en tid då du ångrar det jag gjort.

Jag ångrar 95% av alla klockor jag sålt. Gråter varje gång jag kollar mitt instagramflöde :arghh: Med det sagt så tror jag att det redan finns en tråd på detta ämne.

Jag ångrar 95% av alla klockor jag sålt. Gråter varje gång jag kollar mitt instagramflöde :arghh: Med det sagt så tror jag att det redan finns en tråd på detta ämne.

Jag vaknar upp ibland, tar mig för huvudet och säger för mig själv "varför", men just då var det något annat som var viktigt men som man kunde tackla bättre om man tänkt till lite!

Jaha sorry, sökte lite men hittade inte något. @admin stäng eller släng så får jag söka vidare till rätt tråd 🤦‍♂️

Mitt första riktiga vintageur - en 1947 Tissot Pointer Date jag hittade på second hand för 400kr, servade för typ 2,2k (den gick jättebra efteråt) och sen sålde i nån dum affär som ung vuxen för typ 3,5k. Brukar inte gilla att prata siffror, men hoppas ni förstår hur dum affär det var av mig, super trevlig klocka liksom! Den på en GF länk och jag hade ”vunnit” med min första klocka, ack och ve vad man gjort dumma affärer ibland haha 😢🫠

Tillbaka
Topp