• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det kom ett paket i dag!

Husse

Patek
Har känt att jag är lite väl tuff mot min expy vissa dagar...
Satte därför igång sökandet efter nåt roligt och tåligt på K&S.
Tog inte lång stund innan jag hittade nåt med bra pris, automatverk, tåligt och oprövat av mig! :)
Jag har blivit med ryss! :)
-Vostock dykare
- Automatverk
- 200m wr
- Obegriplig text
- helt steglös bezelring! :nailbiting:
- Förvånansvärt bra tryck i lumen
D6B58046-102A-462B-9700-5C4B1D722DB6.jpeg

image.jpg

60836422-F44A-4E48-A5EC-D37B9DA06EAE.jpeg
FA90DDDD-75CA-448A-B025-5A307C6FF7E6.jpeg

Har burit den hela kvällen, jättebekväm, sitter stadigt utan att jag drar åt bandet stenhårt, den käns tung och gedigen.
Naturligtvis kunde detaljkvaliteten få vara bättre.
Ingen tvekan om att den kommer att bli en bra skogskompis! :)
Skulle ha gjort detta tidigare men min rätta telefon har dränkt sig i kväll. Tog lite tid att nödstarta gamla luren! :confused:
Sist men inte minst.
Tack @NRE för snabb och bra affär!
 

Bilagor

  • DEC30804-05F6-4334-896E-B0F7E8007D29.jpeg
    DEC30804-05F6-4334-896E-B0F7E8007D29.jpeg
    121.7 KB · Visningar: 1
Senast ändrad:

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Kul klocka! Grattis, men glöm inte lite specifikationer i trådstarten så den uppnår paketöppningskraven ;)
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Har känt att jag är lite väl tuff mot min expy vissa dagar...
Satte därför igång sökandet efter nåt roligt och tåligt på K&S.
Tog inte lång stund innan jag hittade nåt med bra pris, automatverk, tåligt och oprövat av mig! :)
Jag har blivit med ryss! :)
D6B58046-102A-462B-9700-5C4B1D722DB6.jpeg

image.jpg

60836422-F44A-4E48-A5EC-D37B9DA06EAE.jpeg
FA90DDDD-75CA-448A-B025-5A307C6FF7E6.jpeg

Har burit den hela kvällen, jättebekväm, sitter stadigt utan att jag drar åt bandet stenhårt, den käns tung och gedigen.
Naturligtvis kunde detaljkvaliteten få vara bättre.
Ingen tvekan om att den kommer att bli en bra skogskompis! :)
Skulle ha gjort detta tidigare men min rätta telefon har dränkt sig i kväll. Tog lite tid att nödstarta gamla luren! :confused:
Grattis! Den ser väldigt mysig ut. Och avsaknaden av datum får ju genast mig på kroken...:happyhappy:
Men du vet väl att endast pensionerade dykare klär sig i läder? Vad är det för bandbredd? Om svaret är 20mm PM’ar du din postadress för en omedelbar försändelse ur mitt privata stash av ett lämpligt band.;)
 

St Maxime

KS Explorers Club
Поздравляю! Alternativt Pozdravljaju!

Ska föreställa grutulera på ryska men kan onekligen var helt ute och cykla här, så hoppas att jag inte sagt ngt ytterst olämpligt omedvetet;)

Kul klocka oavsett!
 

Träff

Rolex
Friends Of KS
Man får gratulera, riktigt cool klocka men kommer den vara lika bra skogs kompis som Expl2 är ju frågan?
Onsdagen kan inte komma för snabbt nu så man får se dina extremt fina miljö bilder med denna skönhet :snaphappy:
Så sant...:)
Blev nog dunderkortis då den blev stekhet efter en stund :(
La den på handfatskanten, sedan kom en överlycklig Stella förbi ropandes: Husse är hemma! Upp på handfatet och plums!
Folk undrar varför jag är en hund människa ;)
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Har känt att jag är lite väl tuff mot min expy vissa dagar...
Satte därför igång sökandet efter nåt roligt och tåligt på K&S.
Tog inte lång stund innan jag hittade nåt med bra pris, automatverk, tåligt och oprövat av mig! :)
Jag har blivit med ryss! :)
-Vostock dykare
- Automatverk
- 200m wr
- Obegriplig text
- helt steglös bezelring! :nailbiting:
- Förvånansvärt bra tryck i lumen
D6B58046-102A-462B-9700-5C4B1D722DB6.jpeg

image.jpg

60836422-F44A-4E48-A5EC-D37B9DA06EAE.jpeg
FA90DDDD-75CA-448A-B025-5A307C6FF7E6.jpeg

Har burit den hela kvällen, jättebekväm, sitter stadigt utan att jag drar åt bandet stenhårt, den käns tung och gedigen.
Naturligtvis kunde detaljkvaliteten få vara bättre.
Ingen tvekan om att den kommer att bli en bra skogskompis! :)
Skulle ha gjort detta tidigare men min rätta telefon har dränkt sig i kväll. Tog lite tid att nödstarta gamla luren! :confused:
Härligt att höra att de första intrycken är goda! Hoppas du blir nöjd och att den sköter sig som skogsbeater :)
 

Husse

Patek
Härligt att höra att de första intrycken är goda! Hoppas du blir nöjd och att den sköter sig som skogsbeater :)
Den och jag, fick en ofrivillig smäll i garaget i kväll.
Har ju en orimligt liten bil, då kan man ha ett orimligt stort arbetsbord i garaget.
Smällen käns fortfarande i näven men klockan klarade sig helskinnad! :)
 
Topp