M
Malm
Guest
Mycket fin! Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Modellen användes 1965 av ed white som gjorde den första spacewalken.
Modellen användes 1965 av ed white som gjorde den första spacewalken.
Glöm inte att Buzz Aldrin hade en också, Så 105.003 var de facto den första klockan på månen.
Glöm inte att Buzz Aldrin hade en också, Så 105.003 var de facto den första klockan på månen.
Finns det nån bra källa till den infobiten?
Jag är oerhört intresserad av att veta vilken modell Buzz hade men lyckas inte hitta fakta som känns trovärdiga utan det verkar stå mellan olika modeller tyvärr. Lite problematiskt då jag letar efter en Speedy med de ref som han hade...får köpa båda för att safea upp..
Tack, Niklas...jag tror på 105.012, de "runt i kring" på italienarnas spreadsheet hade ju det, tex. Armstrong
historien om 145.012 hade väl sitt ursprung i att det var nån scammare som hävdade att han hade hittat Aldrins? och det var en 145.012?
Sorry, vill inte sprida någon irrlära. Läste nyligen de här artiklarna och får väl skylla på det:Finns det nån bra källa till den infobiten?