• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det skall börjas i tid!

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Vanligtvis pratar lille Alex om bilar, bilar och...Blixten! Varje gång vi sett "Bilar" skriker han "IGEN!!!".

Plockade fram en katalog från Breguet idag och till min stora lycka så lyckades vi gå igenom, nästan, hela modellsortimentet! Att uttala "urverk" och "komplikation" gick galant!

Frågan är vad det finns för kul klockor för en treåring?

photo-2.jpg
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Vanligtvis pratar lille Alex om bilar, bilar och...Blixten! Varje gång vi sett "Bilar" skriker han "IGEN!!!".

Plockade fram en katalog från Breguet idag och till min stora lycka så lyckades vi gå igenom, nästan, hela modellsortimentet! Att uttala "urverk" och "komplikation" gick galant!

Frågan är vad det finns för kul klockor för en treåring?

photo-2.jpg

Tror han blir nöjd med vilken som helst ur katalogen ;)
 

OBRKV

Cartier
Sådär ja!

Minns att jag älskade farsans månfas när jag var väldigt liten. Det var kul med en måne, så kanske något i den stilen?
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Dottern på 15månader släpar runt en gammal plast triwa och bläddrar i mina klocktidningar :)
Blir dyrt i framtiden...
 
Topp