• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DG

Daion

Panerai
2-Faktor
Har köpt en klocka av @DG_STHLM och det var en kanontrevlig affär! Trevlig och smidig herre att ha att göra med! Skulle absolut inte tveka att göra affär igen! 100% GG helt klart! :)
 
  • Like
Reactions: DG

PANI

Cartier
Sålde en winder till Daniel!
Snabba svar och smidig vid överlämnandet.
Hade absolut gjort fler affärer.
 
  • Like
Reactions: DG

Lolle

Panerai
Köpt life lifestyle utav @DG och är mer än nöjd. Vara precis enligt beskrivning, välpaketerat och snabbt skickat plus en liten extra present som skickades med som en överraskning.

Gör gärna affär igen framöver.
 

Kiddy

Panerai
2-Faktor
Köpt lifestyle av @DG och är väldigt nöjd.
Smidig att göra affär med, trevlig och allt enligt beskrivning. 100% good guy.
 

Geparden

Audemars
Gjorde nyss kanske en av KS snabbaste bytesaffär med @DG. Från första kontakt till att klockor bytte ägare på under 3 timmar, tack vare DG’s flexibilitet. Snabbt men trevligt klocksnack hanns med också.
Inget annat än en good guy helt enkelt! Tack.
 
  • Like
Reactions: DG

Fadershan

Patek
Sålde till DG och han mfl är anledningen till att jag gärna väljer KS som annonsplats. Otroligt smidigt och trevligt! Mycket bra!
 
  • Like
Reactions: DG

erow

Patek
2-Faktor
Köpte en klocka av DG som skickades. Bra packad vid leverans och inga som helst konstigheter. Trevlig kommunikation innan affär :)
Jag vill verkligen rekommendera DG, 100% GG!
 
  • Like
Reactions: DG

Cougan

Rolex
2-Faktor
Sålt flera vintageur till @DG och samtliga affärer har varit ärliga och trevliga. Precis så här ska det vara, tack!
 
  • Like
Reactions: DG

quartermaster

Breitling
2-Faktor
Jag köpte en Longines av @DG. Väldigt trevligt bemötande och klockan kom väl förpackad. Rekommenderar verkligen och jag gör gärna fler affärer i framtiden!
 
  • Like
Reactions: DG

VintageJesus

Cartier
2-Faktor
Daniel är en hederns man!
Gjorde en vintage bytesaffär och när hans klocka kom så tjorvade datumet. Utan en diskussion hävde han köpet och betalade mig i pengar istället (vad hans klocka va värd i byte) + frakt tillbaka.

110% GG och rekommenderad.
 
  • Like
Reactions: DG
Topp