Cyklisten
Silver
Nej, men vad spelar det för roll?Har du besökt dessa länder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, men vad spelar det för roll?Har du besökt dessa länder?
Har du besökt dessa länder?
Måste man ha besökt ett kärnkraftverk för att veta att de producerar elektricitet? En gruva för att veta att de bryter malm eller Saudiarabien för att veta att folk är förtryckta?Har du besökt dessa länder?
Måste man vara präktig svenskt för att på ett klockforum klaga på hur orättvist behandlade folk är i andra länder?
Klar man vill ha en! Dem sticker ut och är unika! Klockor har inget med förtryck eller diktaturen att göra... Då kan man ju lika gärna bojkotta Hugo Boss för han desiginade ju kläder till Nazisterna?![]()
Det finns många märken du måste bojkotta då. Inkl min bil. Du jämför dock äpplen och päron: HB är ett varumärke medan medeltidstöntarna har sina statsvapen på klockorna.
Sent from my iPhone using Tapatalk
AK47or är coolare än genusdebatter och moralpanik över precis allting. Behöver inte betyda att man sympatiserar med en diktatur för att man tycker de är coola.
Jag uppfattade din fråga som ett påstående, och för att snabbt söka upp fakta så använde jag Wikipedia som motsade det.
Du underkänner Wikipedia som källa, och ja människor kan gå in och göra ändringar så att texter innehåller rena osanningar precis som du erkände att du gjort, men jag kände mig i det här fallet trygg att använda mig av wiki eftersom jag läst samma saker med mer aktade källor.
Med stöd av Boris Balkans källor så vill jag påstå att wiki i detta fall var mer trovärdig än dina "erfarenheter".
Din erfarenhet säger att media ljuger om dessa länder, men det går ju inte komma ifrån att dessa stater är diktaturer. Och i diktaturer blir människor förtryckta.
Det var fel av mig, jag ber om ursäkt.Återigen vart ljög jag?
Jag förstår inte riktigt vad som är osmakligt med att köpa en klocka som rolex tillverkat åt saddam hussein. Snarare tvärtom, den är ju unik på många sätt. Många som gillar klockor gillar ju specialversioner, LE versioner, folk betalar premium för tavlor som är tryckta fel mm.
Förstår inte hur du kopplade mitt intresse för en klocka som är unik på många sätt med en människas ansiktshår. . .du får nog försöka sälja din mustasch någon annanstans boris![]()