Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser helt fantastisk ut D. Snäpp lite bilder nu så vi andra också får tråna..
Men favan. Har missat något stort igen. Måste börja hänga här. Grymt snygg Davvan. Stort GRATTIS. Skit i gnällspikarna. Blancpain är ett posörmärke
Men favan. Har missat något stort igen. Måste börja hänga här. Grymt snygg Davvan. Stort GRATTIS. Skit i gnällspikarna. Blancpain är ett posörmärke
Ibland framstår du som totalt obegriplig Davvan, men ingen kan anklaga mig för att inte försöka förstå...Tack....den är sweet......sen är det såhär.....Lasse Mellangrädde köper Rolex.....män med kyyyych köper BP!!!
Ren och skär klockporr...
Sola i Pattaya?Grymt!
Man kan tro att den har legat och solat på en havsklippa ute i Pattaya ett par år innan den linda sig runt din handled!
Grattis!
Ibland framstår du som totalt obegriplig Davvan, men ingen kan anklaga mig för att inte försöka förstå...
Tack....den är sweet......sen är det såhär.....Lasse Mellangrädde köper Rolex.....män med kyyyych köper BP!!!
Men jag köpte ju en likadan igen...haha..., så räknat i "uppmärksamhet * (1/flippdagar)" så kan vi förvänta oss ett KS-rekord inna da imminent future... ...är väl jakob.dala s första 1655 som har den titeln idag?
Men jag köpte ju en likadan igen
...haha..., så räknat i "uppmärksamhet * (1/flippdagar)" så kan vi förvänta oss ett KS-rekord inna da imminent future... ...är väl jakob.dala s första 1655 som har den titeln idag?