Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack broder! Trodde inte i min vildaste att den skulle få en sån här kanonstart faktiskt...verkar finnas ett uppdämt behov av denna tråd!Kul trådstart! Här kommer några bidrag från mig. Många från öst...
![]()
En Raketa med evighetskalender (fram till 2000), en väldigt patriotisk Slava, en president-Vostok, en OS-Poliot med UFO-form och en pojkdykare från Vostok.
![]()
Två Gul, och en Talk Tech, den pratade klockan!
![]()
En noname miniräknare/GMT och en oläslig Swatch.
![]()
Och Ruby DeLux! Funkiga hur? Swiss movmt, Hongkong dial, under huven en kaffekvarn med EN juvel.
Wow, tissoten är sjuk, vad går en sån på?
Många coola klockor här.. Kul tråd..!![]()
Tack...å dom där är ju så stenhårda som det bara kan bli!Kul tråd, kom att tänka på denna jag "fyndade" på en loppis för 2 år sedan. Den har fått exakt 0 minuters handledstid sedan köp
Får bli ändring på det..
![]()
Cool, är det stålboett också?Kul tråd, kom att tänka på denna jag "fyndade" på en loppis för 2 år sedan. Den har fått exakt 0 minuters handledstid sedan köp
Får bli ändring på det..
![]()
Det blir inte coolare är sådär.. Vill ha. /RolfoKul tråd, kom att tänka på denna jag "fyndade" på en loppis för 2 år sedan. Den har fått exakt 0 minuters handledstid sedan köp
Får bli ändring på det..
![]()
Måttbandet var ju omåttligt coolt!Bra tråd, mycket från 70-talet är ju givet i denna tråd. Jag gillar min Swatch med inbyggt måttband perfekt på gtg
Eller mannen som står och skjuter prick.
Glasskydd ser man ju inte heller varje dag
![]()
![]()
![]()
Jag kan köpa den om du forsätter glömma av den!Kul tråd, kom att tänka på denna jag "fyndade" på en loppis för 2 år sedan. Den har fått exakt 0 minuters handledstid sedan köp
Får bli ändring på det..
![]()
Den är i "metall"Cool, är det stålboett också?
Jag har redan fått 2pm så kan lika gärna skriva här, har inga planer att sälja men allt har en pris så det gäller att övertyga mig.Jag kan köpa den om du forsätter glömma av den!![]()
Underbar samling och nu börjar några av klockorna komma igen...!Kul tråd, med många fina funkiga klockor! Här är mitt bidrag...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den där var riktigt bra, har aldrig sett den tidigare!Omega Equinoxe
![]()
![]()
![]()
Haha den var cool. Vart köpte du den?Min hockeyklocka från 80-talet CCCP är funkig på sitt sätt
![]()
+1! Från vilket år?Den där var riktigt bra, har aldrig sett den tidigare!
De flesta Swatch är väl mer eller mindre funkiga. Men de där härliga neonkronograferna är ju lite EXTRA funkiga! Älskar er som använder dem i vardagen.Vet inte om denna tidiga 90-talare platsar här?![]()
1990 står det på tavlan men om jag minns rätt släpptes den 1991, samma år som världens bästa E-Type slog igenom.+1! Från vilket år?
Jag håller med, gillar den riktigt mycket faktiskt. Bjuder på en till från arkivet.De flesta Swatch är väl mer eller mindre funkiga. Men de där härliga neonkronograferna är ju lite EXTRA funkiga! Älskar er som använder dem i vardagen.