Mina bidrag: några Swatch, en North eagle och en ovanlig king Seiko.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att den gör!!Vet inte om denna tidiga 90-talare platsar här?![]()
Spektakulär!Konstigast i lådan just nu tror jag. Har haft fler udda ur så jag får kanske anledning att återkomma i tråden efter en titt i bildarkivet.
![]()
Tackar, ja d känns som det fanns ett behov!Kul tråd! Jag gillar det svulstiga 70-talet, några bidrag!
![]()
![]()
![]()
![]()
Vad är den översta bullhead för nått? Ser onekligligen trevlig utKul tråd! Jag gillar det svulstiga 70-talet, några bidrag!
![]()
![]()
![]()
![]()
Kollade snabbt nu. Hittade två som gått på auktionWow, tissoten är sjuk, vad går en sån på?![]()
Googlade en massa - visst kallas de för Two-timer eller nåt sånt?Kollade snabbt nu. Hittade två som gått på auktion
Ena för ca 1500kr och andra för 270eur (plus provis i det fallet tror jag). Båda watch only. Mina var billigare och fullset.
Väldigt trevlig! Och aldrig sett förrutOmega Equinoxe
![]()
![]()
![]()
Den kan också med fördel flippas till migKul tråd, kom att tänka på denna jag "fyndade" på en loppis för 2 år sedan. Den har fått exakt 0 minuters handledstid sedan köp
Får bli ändring på det..
![]()
Konstigast i lådan just nu tror jag. Har haft fler udda ur så jag får kanske anledning att återkomma i tråden efter en titt i bildarkivet.
![]()
Så jäkla härlig med lite orange. Nått man ser allt för sällan tycker jag.En bild, eller två, säger mer än tusen funkiga rimes.....
![]()
![]()
Precis Two Timer. Ofta kallas dessa utan tavla Skeleton men det är ju egentligen felaktigtGooglade en massa - visst kallas de för Two-timer eller nåt sånt?
Eller hur!Så jäkla härlig med lite orange. Nått man ser allt för sällan tycker jag.
So fonky!Denna är åtminstone inte helt ofunkig.
![]()
Funkiga ur har annars varit lite av min specialitet. Några har passerat vissa finns kvar.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack som faen...!Har inte riktigt nåt att bidra med men ville bara säga att jag uppskattar tråden![]()
Bra tråd, mycket från 70-talet är ju givet i denna tråd. Jag gillar min Swatch med inbyggt måttband perfekt på gtg
Eller mannen som står och skjuter prick.
Glasskydd ser man ju inte heller varje dag
![]()
![]()
![]()
Jäklar så läcker!Eller hur!
Min favoritfärg av nån anledning....
![]()
Tack!Jäklar så läcker!