• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dina topp 3 divers för max 10K/st

Yema Superman Heritage
QTCgixG.jpg

Finns i 39 och 41 mm.

(Bör med fördel inhandlas på Zackrissonsur.se. Ägaren @Jbagency.com är aktiv på forumet (främst i Squale-tråden) och gör ett mycket gott intryck.)

Gött för dig! De jag har sett begagnade har varit typ lika dyra som nya också så verkar inte vara en större förlustaffär att köpa nytt. Säger väl ngt om att det är mkt för pengarna (även om prisklassen skulle kunna ha ETA istället för Miyota - för det är det va?)
Ja, Miyota. Jag har i efterhand ångrat att jag inte valde den svarta utan gilt.
Men du kan ta över blåa så skaffar jag svart ist. Jag har även funderingar på att skaffa deras chronograph. Jag gillar Baltics design.

Gött för dig! De jag har sett begagnade har varit typ lika dyra som nya också så verkar inte vara en större förlustaffär att köpa nytt. Säger väl ngt om att det är mkt för pengarna (även om prisklassen skulle kunna ha ETA istället för Miyota - för det är det va?)

Jag har en svart - och det finns faktiskt inte riktigt något annat där ute som checkar samma boxar (inkl visuellt) så jag förstår prissättningen på marknaden.

Tillbaka
Topp