Eric Jajjamensan P
Jaktledare
Jäpp. Ovanliga, mystiska och stenhårda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Speciellt Sea Dragon!Jäpp. Ovanliga, mystiska och stenhårda.![]()
![]()
![]()
Bortsett från jubileet på den vit-orange-svarta så var just den fan löjligt cool!!Zodiac zå klart...zjukt mycket klocka för pengen...
![]()
Zodiac Super Sea Wolf 53 Compression finns i en mängd sköna färgkombinationer, även i tråksvart om man nu skulle vara svag för det (och naturligtvis på länk om du föredrar det).
![]()
![]()
![]()
Det kan inte vara någon konst att hitta Bang för pengen i detta fall, det står ju till och med på bandet.Zodiac zå klart...zjukt mycket klocka för pengen...
![]()
Zodiac Super Sea Wolf 53 Compression finns i en mängd sköna färgkombinationer, även i tråksvart om man nu skulle vara svag för det (och naturligtvis på länk om du föredrar det).
![]()
![]()
![]()
Det kan inte vara någon konst att hitta Bang för pengen i detta fall, det står ju till och med på bandet.![]()
![]()
Har fått en aningen utzoomad uppmärksamhet så fort Rado nämnts pga de smått esoteriska keramiska påhitten (som säkert är jättefräcka om man ger dem en ärlig chans). Men den där pjäsen du.. Bildgooglade den sedd från sidan och den hamnade omedelbums på spaningslistan. Varianten på länk verkar ha svart tavla, och den här är svagt brun, kan det stämma, eller synvilla?Den stiligaste mest lättburna klockan från Rado borde vara mer här![]()
Det stämmer på 37,3 mm versionen. Brunt läder och brun tavla eller länk och svart tavla. Den finns även i en större modell (45 mm) i svart, blått och brunt där du kan välja mellan länk och canvas.Har fått en aningen utzoomad uppmärksamhet så fort Rado nämnts pga de smått esoteriska keramiska påhitten (som säkert är jättefräcka om man ger dem en ärlig chans). Men den där pjäsen du.. Bildgooglade den sedd från sidan och den hamnade omedelbums på spaningslistan. Varianten på länk verkar ha svart tavla, och den här är svagt brun, kan det stämma, eller synvilla?
Man ska inte glömma Mido.
Har själv en Multifort och är grymt nöjd. Intressant tavla, bra kvalitet och inte så vanliga.
![]()
Även Ocean Star titanium finns för under 10k.
![]()
Bara lite grann...den va jävligt snygg! Har ändrats lite de senaste 80 åren![]()
Deras urverk är som jag förstått ganska kul också. Gångreserven trimmad till 70 timmar har jag för mig så man låta den ligga utan att stanna ganska länge.Bara lite grann...
Tycker Mido är grymt underskattade här. Läste nånstans att de i mitten av 2000-talet var nr.4 i världen i antal COSC-certifierade klockor. De har funnits i 100 år i år och har stått för en del innovationer genom åren. Lite bortglömda i Swatch-koncernen eller kanske mer att de satsar på andra marknader än Europa och USA.
Då gör man som @Andersglassar och sätter på ett fabulöst passande NATO. Problem solved!Bortsett från jubileet på den vit-orange-svarta så var just den fan löjligt cool!!
Jag är avis på den där. Såg att den var sold out. Vart fan hittar man beg Zodiacs?
In i Zodiactråden och tråla...https://klocksnack.se/threads/den-eviga-zodiac-tråden-ni-inte-visste-ni-behövde.2649/Jag är avis på den där. Såg att den var sold out. Vart fan hittar man beg Zodiacs?
Tack! @Eric Jajjamensan P hjälp mig!In i Zodiactråden och tråla...https://klocksnack.se/threads/den-eviga-zodiac-tråden-ni-inte-visste-ni-behövde.2649/
Men @Eric Jajjamensan P är nog rätt man för att svara på din fråga.![]()
Älskar det mintgröna <3Förlåt för kass bild.
![]()