• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

dino referenstråd

C

Coach

Guest
Sålde en Tudor till den gode Dino.
Mycket trevlig dialog genom hela processen och en goodguy som jag gärna gör fler affärer med :)
 
Senast ändrad:

Kreacon

Audemars
Sålt en urvilare till @dino vilket var en trevlig upplevelse från början till slut. Gött snack och snabb betalning, trevligt bemötande trots att jag blev några dagar försenad med leveransen. GG som jag gärna gör affär med igen!
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Sålt lifestyle till @dino , smidig transaktion och trevlig kommunikation!
0A6A6F60-0890-411C-B6CD-11496C5F848E.gif
 

reffen

Omega
Köpt en klocka för 8000 av dino med förskottsbetalning, 100% good Guy som levererar 150%. Dino skickar med värde fast vi bestämt rek och packat exemplariskt. Mån om att allt går bra och att paketet är framme mm.

Lätt en person man gör fler affärer med!
 

3R1K

Cartier
2-Faktor
Det är alltid en positiv upplevelse och erfarenhet att handla med Dino - stort tack!
 

henno3

Omega
Sålde en Omega Constellation till Dino. En ytterst smidig affär f2f, och en jäkligt trevlig köpare! Kan starkt rekommendera denna herre.
100% GG!
 
Topp