• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Dissing klocka

Hej
En ny medlem hĂ€r 👋

Jag har en undran över mÀrket dissing (ett danskt)
Är de nĂ„gon som har en sĂ„dant mĂ€rke, hur fungerar den i lĂ€ngden?

Vet att de finns mycket andra klockor i likvÀrdig prisklass, men föll just för denna och vill veta sÄ mycket om den innan den inhandlas

Tacksam för svar

Bilagor

• Screenshot_20241226_015750_Chrome.jpg
    Screenshot_20241226_015750_Chrome.jpg
    161.4 KB · Visningar: 1
Hej
En ny medlem hĂ€r 👋

Jag har en undran över mÀrket dissing (ett danskt)
Är de nĂ„gon som har en sĂ„dant mĂ€rke, hur fungerar den i lĂ€ngden?

Vet att de finns mycket andra klockor i likvÀrdig prisklass, men föll just för denna och vill veta sÄ mycket om den innan den inhandlas

Tacksam för svar
Vad Àr det du gillar speciellt med den klockan?

Om man lÀser om den sÄ Àr de safirglas, 200 meter, datum, samt utseendet, prisklassen Àr ocksÄ tilltalande.
Jag har dyra klockor som jag inte vill anvÀnda till vardags, dÄ mitt jobb kan skada de dyra klockorna.
SÄ nÀr jag sÄg denna kÀndes de som en bra kompromiss.

Om man lÀser om den sÄ Àr de safirglas, 200 meter, datum, samt utseendet, prisklassen Àr ocksÄ tilltalande.
Jag har dyra klockor som jag inte vill anvÀnda till vardags, dÄ mitt jobb kan skada de dyra klockorna.

Som tidigare. Valfri Seiko 5, eller om du behöver nÄgot riktigt oömt, valfri G-Shock.

Jag rekommenderar att du bildgooglar klockan och lÀgger till sökord, exempelvis Seiko eller Tissot.

Som @dd_mange rekommenderade, har du hÀr en Seiko 5 SNKE04K1:
1735504977854.jpeg

Vad tycker du om den?

Tillbaka
Topp