Det här är väl året, även för mig, där det gick från klåda till regelrätt sjukdom.
IN: Tag Heuer Carrera Calibre 5 Day-Date inhandlades tidigt under året. Är en sucker för Tag Heuer, och vad fan, bäst göra slag i saken.
Plats i lådan: A-laget/Sportdressare
IN OCH UT: Casio G-Shock 7900 inhandlades och såldes, den gjorde två veckor i Thailand med den äran.
Plats i lådan: G-Shock / Beach Beater
IN OCH UT: Oris Divers Sixty-five köptes in, och såldes. Grym klocka, ångrar att jag flippade.
Plats i lådan: A-laget/Sommargodis
IN: Speedy Pro ska man ha, sägs det. Sagt och gjort!
Plats i lådan: A-laget/Klassiker.
UT: Min gamla tvåtons Seiko-kronograf som aldrig användes..
Plats i lådan: Dammsamlare
IN: Behövde en G-Shock, för att man måste ha en G-Shock. Spontanshoppade in instegsklassikern 5600. En no-fuss i perfekt storlek. Börjar sukta lite efter en screw back dock..
Plats i lådan: G-Shock.
IN: Seiko SRPB11 Blue Lagoon, för att tavlan är så porrig.
Plats i lådan: Beach Beater.
UT: Longines Hydroconquest såldes av pga. tja, jag hade inte fullt ut insett min sjukdom ännu...
Plats i lådan: A-laget/Dykare
IN OCH UT: Bulova Military. Ville testa svepande kvarts. Testade, och sålde..
Plats i lådan: Dammsamlare
IN OCH UT:
Squale 50 Atmos. Flippade Orisen till förmån för den här. Var en tabbe, klickade aldrig riktigt med den även om jag gillade den på nato.
Plats i lådan: Dykare
IN OCH UT: Sinn EZM13. Sjukt stenhård klocka, som jag gärna hade behållt.. Sörjer fortfarande lite, faktiskt..
Plats i lådan: A-laget/Vardagshårding
IN: Hamilton Intra-Matic. Behövde en dressare som matchar vigselringen. Hittade den här!
Plats i lådan: Dressare
IN: Heuer Autavia. Senaste nyförvärvet. Än så länge sjukt nöjd med den.
Plats i lådan: A-laget/Retrosport
Nåväl, det är de som passerat in, ut och in och ut.. Så får vi se vad nästa år har att bjuda på... På önskelistan finns en del smått och gott, skaffar gärna en ny Oris 65, suktar lite efter Breitling Colt, Heuer Monaco, och på sikt Explorer 39 mm.. Kommer garanterat pröva på Seiko 5 också. Jaja..