Klockbaronen
Basic
- Pris
- 1000
- Returpolicy
- Retur inom 24h om klockan avviker från beskrivningen, då på köparens bekostnad.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Hoppas att denna form av inlägg är ok, annars så får admin gärna ta bort det
Jag håller på att sälja iväg en stor samling med fickur. Om någon söker ett specifikt fickur så är ni välkommen att kontakta mig, det kanske finns i lådan. Bilder och pris på begäran, samlingen säljs inte komplett.
Jag har flera goda referenser, både här och på tradera.
klocksnack.se
Tillägg: Alla Omega fickur är sålda.
Skickas väl paketerad i ett vadderat kuvert med PostNords "skicka lätt" spårbart, eller annan frakt om så önskas. Försäkrat kostar 56kr extra. Inom EU är fraktkostnaden en annan, kontakta mig så fixar vi det.
Jag lämnar inga garantier på dessa fickur då dom har för mig okänd servicehistorik. Fler bilder kan skickas på begäran.
Hoppas att denna form av inlägg är ok, annars så får admin gärna ta bort det
Jag håller på att sälja iväg en stor samling med fickur. Om någon söker ett specifikt fickur så är ni välkommen att kontakta mig, det kanske finns i lådan. Bilder och pris på begäran, samlingen säljs inte komplett.
Jag har flera goda referenser, både här och på tradera.
Klockbaronen
Hallå! Jag hade uppskattat om ni som köpt en klocka av mig skrev ett par rader här om upplevelsen. Tack på förhand! Och tack KS för gott snack! Med vänliga hälsningar / J
Tillägg: Alla Omega fickur är sålda.
Skickas väl paketerad i ett vadderat kuvert med PostNords "skicka lätt" spårbart, eller annan frakt om så önskas. Försäkrat kostar 56kr extra. Inom EU är fraktkostnaden en annan, kontakta mig så fixar vi det.
Jag lämnar inga garantier på dessa fickur då dom har för mig okänd servicehistorik. Fler bilder kan skickas på begäran.