• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

MrPlow

Rolex
Ja, vem var inte där?
2013-06-30 19.33.27.jpg

Vilka minnen!
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Nån mer än jag som är stressad över kvällen?
Hell yeah. Dock för första gången på lääänge i derbysammanhang lite försiktigt optimistisk över våra chanser mot Brajen ikväll. Vi är riktigt starka just nu, dock trist att Walker verkar missa. Å andra sidan spännande med Kadewere som ersättare..
Någon som ska till En Arena före matchen?
 

Linkan

Rolex
Hell yeah. Dock för första gången på lääänge i derbysammanhang lite försiktigt optimistisk över våra chanser mot Brajen ikväll. Vi är riktigt starka just nu, dock trist att Walker verkar missa. Å andra sidan spännande med Kadewere som ersättare..
Någon som ska till En Arena före matchen?
Håller med om ditt resonemang där! Första gången på länge som jag inte är stressad över ett derby!
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Mitt problem är att jag alltid tycker vi kommer in med "bra form" men fastnar i vrakens spel (dras ned till deras nivå). Vi var "det bättre laget" bägge derbyn förra året t.ex. Så att vi är bättre ger jag tyvärr inte så jäkla mycket för ikväll.

Min blivande är dessutom super-hammarbyare. Lär bli mysig stämning ikväll. Eller nåt.
 

Linkan

Rolex
Hela släkten är från Skåne och hejar antigen på Malmö eller Helsingborg, bara mamma jag och min syster som hejar på Djurgården! Mycket står på spel idag. Vi måste vinna.
Så laddar upp med lite dryck och sedan kl 15:00 smäller det.
image.jpg
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Biljett till ikväll finnes. Aktiv sitt.
Mina dryga polare bredvid får den som vill ha leva med.
Mailar den till hugad vid ungefär 17.
 
Topp