Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes har hört från många att det var episkt. Men klibbor, det är väl lite pinsamt va?Klibbor på ett elskåp vid Edgware road.
Helt magisk stämning på arenan.
Vet inte riktigt vad jag ska svara utifrån hur säsongen sett ut hittills, men ja.Något annat än 3 pinnar mot degen hemma idag vore underkänt va?
Något annat än 3 pinnar mot degen hemma idag vore underkänt va?
Har ett 20-tal gamla 11433-klibbor liggandes som du kan få, finns i Täby. Kan eventuellt möts upp innan matchen på söndag också om du vill.Är det någon som sitter och trycker på några schyssta klibbor som ni kan tänka er att skiljas från (mot betalning såklart)?
Någon idiot (som supportar kolsäckarna) har tapetserat skyltar och elskåp i villaområdet och min femåring har börjat påtala detta varje gång vi går eller åker förbi.
Jag tänkte att jag ska göra min plikt i egenskap av ansvarsfull förälder och ta med mig grabben och klistra över. Har dock inte sett mina egna gamla klibbor sedan jag flyttade till min förra bostad för tiotalet år sedan.
Jäkligt schysst av dig, men jag får tacksamt avböja det generösa erbjudandet. Just de där klubborna flyger nog ganska högt över huvudet på grabben och det är liksom halva grejen.Har ett 20-tal gamla 11433-klibbor liggandes som du kan få, finns i Täby. Kan eventuellt möts upp innan matchen på söndag också om du vill.![]()
Den där skulle definitivt både göra grannskapet vackrare och sonen stolt/mallig.Kan ta med några på söndag om dennafunkar![]()