• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dogge och Stefan Sauk på Svenska klockkanalen

Senaste avsnittet med Anna var jättebra. Fullspäckat med bred kunskap, roliga och ovanliga samlarur från din gäst.

Senaste avsnittet med Anna var jättebra. Fullspäckat med bred kunskap, roliga och ovanliga samlarur från din gäst.
Ohh... roligt - har inte sett så många avsnitt men eftersom du tyckte att detta var ett lite extra bra avsnitt så gick jag in och tittade... och... va f-n: henne känner jag ju igen 😮! Har köpt flera klockor av Anna i butiken i Göteborg - hon är alltid hjälpsam och det är kul att prata klockor både med henne och hennes medarbetare.

Tack för fina avsnitt.

Ett tips på gäst skulle vara Bertil Svensson på BESO Ur i Göteborg. Han var ju tidigare expert i SVT:s Antikrundan under väldigt många år och har handlat med vintage sedan Jesus tid. Jag tror även att han privat samlar på fickur, vilket skulle kunna vara en intressant vinkel.

Tack för fina avsnitt.

Ett tips på gäst skulle vara Bertil Svensson på BESO Ur i Göteborg. Han var ju tidigare expert i SVT:s Antikrundan under väldigt många år och har handlat med vintage sedan Jesus tid. Jag tror även att han privat samlar på fickur, vilket skulle kunna vara en intressant vinkel.
Ska kolla upp👍 Jocke

Tillbaka
Topp