Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ohh... roligt - har inte sett så många avsnitt men eftersom du tyckte att detta var ett lite extra bra avsnitt så gick jag in och tittade... och... va f-n: henne känner jag ju igenSenaste avsnittet med Anna var jättebra. Fullspäckat med bred kunskap, roliga och ovanliga samlarur från din gäst.
Skulle inte ett avsnitt med Marcels släppas igår? @Amorell
Citat från tråden om Marcel Watches.Jag kommer avvakta med kvällens avsnitt för att bilda mig en uppfattning, jag kände inte till Marcel watches mer än att jag hade ett trevligt möte med Christoffer i Göteborg.
Ok, tack för infonCitat från tråden om Marcel Watches.
Vad var nyinköpet? Känns som att skärpan inte var med riktigt? (F ö bra avsnitt i vanlig ordning).Nytt avsnitt med @Tbonewatches
Ska kolla uppTack för fina avsnitt.
Ett tips på gäst skulle vara Bertil Svensson på BESO Ur i Göteborg. Han var ju tidigare expert i SVT:s Antikrundan under väldigt många år och har handlat med vintage sedan Jesus tid. Jag tror även att han privat samlar på fickur, vilket skulle kunna vara en intressant vinkel.
Bra avsnittNytt avsnitt med SeikoSthlm
Legend!Nytt avsnitt med SeikoSthlm