• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Donald Trump släpper Trump Victory Watch Tourbillon Limited Edition

Förklara det här sakligt för mig någon..Trump är en supernarcissist, visst, men han behöver väl knappast $100k? Till vad? Han har väl deg så det räcker så varför sänka sig till att sälja något så svinfult när han själv bär Patek, VC och liknande? Måste ju vara någon vimsig marketingfilur bakom..

Förklara det här sakligt för mig någon..Trump är en supernarcissist, visst, men han behöver väl knappast $100k? Till vad? Han har väl deg så det räcker så varför sänka sig till att sälja något så svinfult när han själv bär Patek, VC och liknande? Måste ju vara någon vimsig marketingfilur bakom..
Av samma anledning som han säljer Trump Coins och Trump Bibles - det kostar ungefär $400m att bli president

Tvätta pengar från utländska intressen. Behöver han pengar snor han från statskassan eller partikassan.

Läser man FAQ:n är det inte på något sätt associerat med Trump själv. Det är något sketchy företag som köpt en licens att sätta hans namn på produkter bara.
Även en massa härliga grejer som att produkten kanske inte kommer se ut som på bilderna, och man får inte returnera den utan köpt är köpt.
det är väl hans verksamhetside sedan länge? "trump" är ett varumärke som folk betalar licenspengar för att sätta på sina hus

det är inte många han äger:

Jag överväger att klippa en snikvariant i kattguld. Köpte Triwas Trumpfrisyr åt en av mina kollegor som använder den ofta.

Bilder på vad som påstås vara en faktisk Trumpklocka (och inte photoshoppad marknadsföring) har lagts upp på Reddit
IMG_5267.jpeg
IMG_5265.jpeg

Senast ändrad:
Bilder på vad som påstås vara en faktisk Trumpklocka (och inte photoshoppad marknadsföring) har lagts upp på Reddit
IMG_5267.jpeg
IMG_5265.jpeg
På vissa av skruvarna har de missat att blånera hela skallarna, så spåren är fortfarande stålfärgade. Syns till och med på promotionbilderna på hemsidan:

1000012343.jpg

Den här klockan är förmodligen den finaste på hela Ali Express. 👌

Senast ändrad:
Det är faktiskt andra gången vi har förmånen att få köpa Trump-klockor, senast var det 2005 och då var han i alla fall mer personligt engagerad i lanseringen, men jag antar att det är hektiska dagar för en president-kandidat.

Den vetgirige kan läsa mer här:

En tråkig ensam kväll jobbet resulterade i ett tryck på köpknappen på denna... first impression = vilket smäck... guldfärgen, klicken i bezeln, ljudet från urverk allt har mycket att önska tyvärr 😅 men! Det är ju nummer 344 utav 600 limited. Klockfodraket var schysst med! Alltid något 🤟🤣 ska prova den ett tag, får se om jag ändrar uppfattning. 🤙🤙🤙
17356399425552069264761854256791.jpg
17356400357361002631863476547692.jpg
17356400878082695340478617151438.jpg

Tillbaka
Topp