• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DonDraper

Precis hemkommen från en f2f affär av en osedd 16800. Litade helt på @Kotten och hans beskrivning av objektet.
Skicket överträffade både mina förväntningar och hans beskrivning.
En mycket trevlig och ärlig säljare som jag gärna gör fler affärer med. 100%GG
 

Sveparn

Panerai
2-Faktor
Handlat av @DonDraper efter en längre tids samtal där kommunikationen varit mycket tillfredsställande. Likaså har trevliga möten F2F föranlett affären. Minst sagt en väl underbyggd affär som varit smidig och trevlig rakt igenom. Sammantaget har min upplevelse varit mycket bra av att göra affär med herrn och jag skulle inte tveka att göra en ny eller att rekommendera DonDraper till er andra.
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Bytesaffär i dyrare prisklass, träffats f2f.
En person man kan prata länge med om klockor.
Ska försöka förklara enkelt: en affär där jag efteråt känner att förutom en ny klocka, även har en ny vän och vi kommer definitivt att ses oftare :)

Mycket trevligt, och smidigare kunde det inte bli!

C66FD227-8521-4E4B-8F84-1132F573C2AC.jpeg
 

Admm

KS Explorers Club
Träffade @DonDraper över en kopp kaffe f2f och köpte en Rolex i 60k-klassen. Mycket enkel att ha och göra med, uppriktig och tydlig kommunikation! Skickade iväg pengarna innan mötet och var inga som helst konstigheter. GoodGuy i min bok! Hoppas vi kan göra affärer igen :)
 

Bolio

Panerai
Googlar man på smidig affär kommer DonDraper upp som första träff. Snabbt smidigt enkelt, ända negativa när man bor där man bor är avsaknaden av f2f vilket jag tror i detta fall blivit riktigt trevligt. 110% GG utan tvekan. En BB58 gick vidare till denna trevliga herre.
 
Topp