• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Donkii

Gummo

Joker
2-Faktor
Köpt stenhård vintagedykare till fyndpris. Precis så inkörd som bilder och beskrivning visade. Väldigt tillmötesgående när posten tog ovanligt lång tid på sig. Buy with confidence!
 

Wi

NLA
2-Faktor
Haft kontakt med Daniel ett flertal ggr genom PM och även setts på GTG.

Nu senast köpte jag en klocka i 25k-klassen. Bra kommunikation med noggrann beskrivning av klockans skick tillsammans med en hel del ordentliga bilder. Klockan skickades samma dag som swish-överföringen och var hos mig dagen efter. Riktig goodguy
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålt AP till Donkii, snabb på svar, betalning omgående, inga som helst konstigheter! Gör gärna affär igen!
 

mosse

Omega
Köpte en VintageChrono av Herren. Allt gick som en affär ska gå: trevligt, smidigt och snabb leverans!
Klockan var som beskriven och helt magisk IRL! 100% GoodGuy helt enkelt!
 
Köpt en Explorer av Daniel och kunde inte vara mer nöjd med hela affären. Överföringen strulade lite tack vare att jag lyckades fippla till ett galet clearingnummer men inga som helst sura miner. Dessutom har Donkii den goda smaken att hålla på rätt lag!
 

san

Cartier
2-Faktor
Köpt en klocka i prisklass Rolex av Donkii. Smidig och smärtfri affär utan några som helst konstigheter. Klockan var framme dagen efter och helt enligt förväntan. Goodguy, helt enkelt.
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Har sålt en Speedmaster samt en underbar Certina till Donkii. Allt gick mycket smidig, betalningen kom med Swish på bestämd tid.

100% Goodguy i min bok. Det var ett nöje att göra affär med dig och jag hoppas att det blir fler!
 

closetplayer

Rolex
2-Faktor
Sålde en Seiko GS till Donkii som blixtsnabbt swishade över betalningen:)
100 % GoodGuy, gör gärna fler affärer med denna herre.
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Köpte en Yema som kom så snabbt som posten klarade av, jag är väldigt nöjd och kan rekommendera Donkii. Goodguy :)
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Sålt en klocka i 40tkr klassen till Donki. Smidig och trevlig kommunikation. Rekommenderas! Klart en goodguy!
Gör gärna fler affärer med honom :)
 

Carlton

Cartier
Sålt en klocka till Donkii. God kommunikation och väldigt nöjd med affären. Hoppas på fler affärer i framtiden.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Drog ett rakt byte med denne trevlige norrlänningen. "Rollen" var tom finare än jag väntat mej och allt gick både snabbt och smidigt.
Riktigt skön killeoch klart en Goodguy!!!
 

denjohan

Rolex
Pledge Member
Lång och lite omständig affär på felaktiga premisser som till slut löste sig till det bästa för alla inblandade. Synnerligen trevlig och tillmötesgående. 100% goodguy.
 

Hasse Varg

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Just fått hem den andra klockan jag köpt från Donkii, mycket smidig affär liksom den första :) Är nybliven klockfreak och har fått mycket "coachning" av Donkii, han är verkligen en toppenkille :)
 
Topp