• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

donnie

donnie

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Hej!

Ni som gjort affärer med mig får gärna skriva en rad eller två :)

Med vänliga hälsningar donnie
 
Senast ändrad:

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpt en Rolex av Daniel, fantastiskt skick, inget att anmärka på. Skulle enkelt handla igen.
 
Köpte en Tag Heuer Carrera av Daniel. Snabba svar, snabb leverans, klockan helt enligt beskrivning.

Definitivt en goodguy som jag inte skulle tveka att handla av igen!
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Sålt en kavaj till Daniel och affären var rak, enkel och snabb med båda parter nöjda! Löjligt snabb betalning med. Skulle inte tveka att köra fler affärer med Daniel!
 

JayLar

Rolex
2-Faktor
Har sålt en GMT2C till Daniel och det var en supersmidig affär. Trevlig kommunikation och blixtsnabb betalning. 100% goodguy som rekommenderas å det varmaste!
 

Henke303

Cartier
Jag köpte en Tissot Heritage av donnie. Trevlig att ha att göra med, bra affär och snabb leverans. Goodguy utan tvekan.
 

DG

Panerai
2-Faktor
Köpte en winder av Daniel, snabb och enkel kommunikation. Blixtsnabb frakt samt att skicket på windern var toppen! Helt klart en Goodguy!
 

Johan_K

Omega
2-Faktor
Köpte en Tag Heuer av donnie, snabbt svar smidig och snabb affär. Klockan var helt enligt beskrivning så helt klart en Goodguy.
 

Kanagawa

Omega
Köpte en SKX009 av Daniel, bra dialog, väldigt hjälpsam med frågor och en klocka i superbt skick precis enligt beskrivning. Skulle inte tveka en sekund över att göra affärer med Daniel igen. Goodguy som rekommenderas!
 

Carlton

Cartier
Köpte en bandsallad av Donnie. Supersnabb leverans och ett fantastiskt skick på prylarna. Hoppas att det blir fler affärer i framtiden, rekommenderas starkt!
 

puffen

Cartier
Köpt en klocka av det dyrare segmentet av Donnie.
Snabb och tydligen kommunikation rakt igenom! Väldigt trevlig och skulle inte tveka att göra fler affärer om tillfället skulle ske.
100% good! :)
 

Pawwen

Cartier
2-Faktor
Bytte en klocka för 15' med Donnie och allt gick snabbt och smidigt. Otroligt väl packad leverans. Proffs!
Rekommenderar!!
 

SPW

Cartier
Jag träffade Donnie f2f för ett klockköp. En otroligt trevlig man som jag gärna suttit att prata med längre om jag haft tid. En självklar goodguy!!!!!:)
 

Fedor

Cartier
Bytesaffär i det dyrare segmentet som gick helt galant. Donnie är supertrevlig och jag är jättenöjd:happyhappy:

10 poäng rakt igenom!
 
  • Like
Reactions: SPW

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har köpt en klocka på distans av @donnie. Snabba puckar, mycket trevligt och en perfekt köpesupplevelse. Rekommendationer!
 

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en klocka på distans av @donnie . Mycket trevlig och rak kommunikation, supersnabb och mycket välförpackad leverans. Precis så som man önskar att en distansaffär skall funka. 100% goodguy!
 

SPW

Cartier
Var inblandad i en affär med @donnie. Alltid lika trevlig, positiv och proffsig. Agerar gärna referens åt honom om någon undrar.:)
 

SalvadorDali

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en Oris av @donnie och betalade i förskott. Klockan skickades direkt, packades väl och kommunikationen var trevlig hela vägen.
Klockan var i bättre skick än beskrivet vilket blev en glad överaskning.
110% Goodguy!
 

goldfish

Omega
Sålt till donnie på distans. Trevlig och snabb köpare som jag gärna gör fler affär med. 100% GG med skön attityd 😀
 
Topp