• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Donorvar

danielg

Omega
Köpte en datejust av @Donorvar utan några som helst problem. Snabba svar, förståelig och allt som allt en jävligt go gubbe! Skulle inte tvivla på att göra affärer med honom, klart GG!
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har köpt en klocka på distans av @Donorvar. Klockan visade sig inte stämma med beskrivningen när den anlände. När detta påtalade så löste han det väldigt snabbt och smidigt. Stor eloge i hur man hanterar ett misstag som även kan hända den bäste.

Snabbt, smidigt och trevligt. En hyvens good guy. Rekommendationer!
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har köpt ytterligare en klocka på distans av @Donorvar. Mallen på en bra affär. Snabbt, smidigt och väldigt trevligt. Rekomendationer!
 

Jrooth

Cartier
2-Faktor
Ännu en smidig affär genomförd av denna sympatiska och härliga medlem @Donorvar Denna gång på distans. Snabbt, smidigt och allt enligt plan. 110% GG.
 

Janur

Omega
2-Faktor
Hej!
Gjorde en snabb och bekymmerfri affär med Donorvar, då jag köpte en länk.
Kan verkligen rekommenderas. 100% GG
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Köpt klocka på distans. Kommunikation, vara, förpackning och leverans helt i linje med en 100% Good guy!
Tack för affären :)
 
Topp